12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Machiavelli

Sluimer stand OSX.2.8 op iMac G4 1Ghz

Sinds ik de update van OS10.2.8 gedraaid heb wiegert mijn mac na aangegeven periode (automatisch) in de sluimerstand te gaan. Heeft iemand dit probleem al vaker meegemaakt??:(

Overigens kan hij handmatig probleemloos in de sluimerstand gezet worden!:)

Bijdrager
    mattiman

Ik heb ook zoiets met mijn mac… Zelfs als ik hem zelf opdracht geef om te “sluimeren”, gaat dit niet direct zoals normaal… Hij bleeft op de een of andere manier hangen. Heel vreemd.

Bijdrager
    bassbug
    ”MichielKarssen”

Sinds ik de update van OS10.2.8 gedraaid heb wiegert mijn mac na aangegeven periode (automatisch) in de sluimerstand te gaan. Heeft iemand dit probleem al vaker meegemaakt??:(

Hier ook hetzelfde
    Hen een 800 mhz iMac overigens

Bijdrager
    Thijs

Het installeren van 10.2.8 heeft een PMU ( Power Managment Unit ) firmware flash gedaan. Wellicht dat het hier aan ligt… Hoe te fixen, je ne sais pas maar weet je wel waar het zeer waarschijnlijk aan ligt..

Bijdrager
    Machiavelli

overigens hoor je wel dat computer probeert de schijf in sluimerstand te krijgen maar dit lukt dus niet.

Bijdrager
    Ward

Met mijn 2×2 Ghz G5 sluimert ie wel maar komt er nooit meer uit!!
    Forced restart is de enige oplossing dan…

Ward

Bijdrager
    Co

Helaas, van mij niet de oplossing, maar eenzelfde probleem: mijn imac (DVD-special, 384 MB, 400 MHZ, G3, OS 10.2.8) komt na een tijdje niet meer uit de sluimerstand. Ik herken de situatie aan het aan/uitknopje. Dat wordt namelijk groen, net alsof de imac weer gewoon aan staat. Wie weet is ie dan welg gewoon aan, maar ik krijg er geen beeld meer bij … Bruut uitzetten is het enige dat helpt. Hoogst irritant. Kan iemand een hint geven? Adriaan Mol misschien?? (coole website trouwens) Hellup!

Bijdrager
    Co

… dat is dus OS 10.2.8

die smileys ook altijd;)

Bijdrager
    koen76

Ik heb een iMac 1 Ghz 17 inch met Panther;
    Hij gaat wel mooi in sluimer en schermbeveiliging, MAAR als eerst de schermbeveiliging opslaat , daarna gaat het schgerm wel naar zwart, maar niet in sluimer (geen lichtje op de voorgrond)

Als ik de schermbeveiliging niet activeer, gaat hij wel vanzelf in sluimer…

Anybody??

Koen76

Bijdrager
    Josh

Uit de sluimerstand krijg ik mijn iMac door een toeval:
    Ik heb de voedingsstekker van de iMac en de TL-buis op hetzelfde stopcontact geplugd. Als noch de enter, noch een andere toets en noch de muis de sluimerstand kunnen opheffen dan helpt het aandoen van de TL-buis meteen: de iMac start meteen op! Wie dat kan verklaren moet elektrotechnique knowledge hebben!

Bijdrager
    Machiavelli

ha ha nou sinds Pather werkt het allemaal weer goed bij mij, maar ga toch voor de zekerheid maar even een TL balk kopen. Een speciaal type?? De softsluimer van Philips?

Bijdrager
    Josh

Sneeuwwitje van Disney Electronics.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.