13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    wbg

slot..?? (solved)

ik kan niks verwijderen uit itunes :o of aanpassen, of afspelen. Tenminste, wat betreft de muziek op mijn ipod. De muziek in mijn mappen speelt itunes wel allemaal, maar NIET DIE VAN MIJN IPOD :cry:
    Ik heb verder nog nooit met itunes gewerkt, het is me wel gelukt ongeveer mijn hele ipod vol te douwen met muziek :evil: maar ik hoef niet alles van wat ik er op heb gegooid ook voor eeuwig te houden.

Bijdrager
    Brainiac

Eh.. zet de automatische synchronisatie uit en zet ‘m op manuele synchronisatie. That oughta do the trick.:)

Bijdrager
    Nikita

Lekker handig van Apple om geen handleiding meer mee te leveren tegenwoordig…

Bijdrager
    Turbanus

Kan ook een taktiek zijn natuurlijk. Explore and learn….:wink:

Bijdrager
    Nikita

En krijgen allerlei forums zoals hier weer van die doodsimpele vragen die al tig keer voorbij zijn gekomen, ook leuk… :P

Bijdrager
    Petje
    ”Nikita”

Lekker handig van Apple om geen handleiding meer mee te leveren tegenwoordig…

In dit digitale tijdperk zijn on-line handleidingen steeds vaker regel en gedrukte steeds minder.

Bijdrager
    Nikita

Maar er wordt bij de nieuwe iPods niet eens een cdtje mee geleverd waarop de handleiding in PDF staat. Ook iTunes moet je eerst gaan downloaden. Dat is hier niet zo’n probleem, maar je zou maar een telefoonlijn internetverbinding hebben :sealed: En daarbij kijken heel wat mensen niet verder dan hun neus (of Google) lang is, helaas…

Bijdrager
    Brainiac
    ”Nikita”

Maar er wordt bij de nieuwe iPods niet eens een cdtje mee geleverd waarop de handleiding in PDF staat. Ook iTunes moet je eerst gaan downloaden. Dat is hier niet zo’n probleem, maar je zou maar een telefoonlijn internetverbinding hebben :sealed: En daarbij kijken heel wat mensen niet verder dan hun neus (of Google) lang is, helaas…

Zelfs geen schijfje meer? :? Besparingen ok.. maar we gaan toch niet krampachtig beginnen doen he.

Bijdrager
    Nikita

Nee, zelfs geen schijfje. Scheelt onwijs veel verpakking, kunnen er meer op een schip of vliegtuig dus een stuk lagere verzendkosten per artikel. Vanuit dat oogpunt slim bedacht, want ook milieu organisaties vinden dat leuk omdat er op die manier minder grondstoffen worden gebruikt en ook nog ’s minder brandstof voor het verschepen, en dat kan alleen maar goed zijn voor de natuur. Alleen jammer voor de consument in zekere zin…

Bijdrager
    n8n

Zou zeggen zet er 1 op de iPod, desnoods in de de notities:P

Bijdrager
    earnst jelke

Handleidingen staan op de website van Apple:

http://www.apple.com/nl/support/manuals/

overigens vind ik het prima dat de handleidingen niet meegeleverd worden. Geen hond leest die dingen dus da’s puur papierverspilling.

Edit:
    Had je overigens niet beter direct even op de apple-site kunnen kijken? Het is maar een enkel klikje naar support en voila. Scheelt hier ook weer een vrij onzinnig topic.

Bijdrager
    wbg
    ”Nikita”

En krijgen allerlei forums zoals hier weer van die doodsimpele vragen die al tig keer voorbij zijn gekomen, ook leuk… :P

al tig keer voorbijgekomen, waar dan? Ik natuurlijk de zoekfunctie gebruikt, maar bijv. bij lock/slot/locked/etc. kom je op topics uit waarvan mensen het gesloten willen hebben……

”earnst

Edit:
    Had je overigens niet beter direct even op de apple-site kunnen kijken? Het is maar een enkel klikje naar support en voila. Scheelt hier ook weer een vrij onzinnig topic.

dit forum is neem ik aan bedoelt om elkaar te helpen, en ik ben er mee geholpen. Dat is niet bepaald onzinnig;)

@brainiac: thx
    @alle anderen: praat maar lekker door hoor, maar het probleem is opgelost ;)

Bijdrager
    Nikita
    ”wbg”
    ”Nikita”

al tig keer voorbijgekomen, waar dan? Ik natuurlijk de zoekfunctie gebruikt, maar bijv. bij lock/slot/locked/etc. kom je op topics uit waarvan mensen het gesloten willen hebben……

Het was ook niet persoonlijk bedoelt, maar in het algemeen. Er komen hier regelmatig de meest basic vragen voorbij (zoals: hoe zet ik muziek op de iPod – die stumpers hebben vaak niet eens door dat je iTunes moet downloaden…) die met een blik in de handleiding hadden kunnen zijn opgelost.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.