10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Afroman

Slimme postbussen met Adresboek

Is het mogelijk om Slimme postbussen te maken met adresboek?
    Want ik wil al mijn berichten van mijn vrienden in 1 Slimme postbus, maar ik heb geen idee hoe ik dit aan moet pakken. Ik kan wel all adressen handmatig invoegen, maar is er geen handige manier?

Bijdrager
    Buzzin Hornet

Je kunt in mail bij de filters gewoon in het engles “Sender Is Member Of Group” kiezen en daarna een groep mensen uit je adresboek.

Bijdrager
    Afroman

Komen hun mails dan ook in een Slimme Postbus of niet?

Bijdrager
    Buzzin Hornet

Ben is wat duidelijker in wat je nou precies wilt…

De vraag “Is het mogelijk om Slimme postbussen te maken met adresboek? ” slaat in princiepe al nergens op en dus ging ik er vanuit dat je binnen Mail.app mailtjes van je vrienden in een map wilde hebben. Dit kan met Slimme postbussen en als je deze aanmaakt kun je aan groep selecteren binnen je adresboek. (leg ik hierboven uit)

Alleen heb je het in je eerste bericht over “berichten” en in je tweede bericht in een keer over: “Komen hun mails dan ook in een Slimme Postbus of niet?”

Het antwoord is: Juist de mails komen aan in de aangemaakte slimme postbus, wat versta jij nog meer onder berichten? Welke applicatie? Ik kan je gedachten niet lezen aight!? :wink:

Bijdrager
    Fishstick

Klink op het plusje linksonderin -> Nieuwe Slimme Postbus

Bijdrager
    Afroman
    ”Buzzin

De vraag “Is het mogelijk om Slimme postbussen te maken met adresboek? ” slaat in princiepe al nergens op en dus ging ik er vanuit dat je binnen Mail.app mailtjes van je vrienden in een map wilde hebben. Dit kan met Slimme postbussen en als je deze aanmaakt kun je aan groep selecteren binnen je adresboek. (leg ik hierboven uit)

Alleen heb je het in je eerste bericht over “berichten” en in je tweede bericht in een keer over: “Komen hun mails dan ook in een Slimme Postbus of niet?”

Het antwoord is: Juist de mails komen aan in de aangemaakte slimme postbus, wat versta jij nog meer onder berichten? Welke applicatie? Ik kan je gedachten niet lezen aight!? :wink:

Oke, dan zal ik wat duidelijker zijn.

Ik ontvang vaak mails van vrienden. In adresboek staan al deze vrienden ook onder groepje “vrienden”.

Mijn vraag is of ik alle mails van deze vrienden in een Slime Postbus kan doen, door enkel een groep toe te voegen? Want ik heb geen zin om al die mails handmatig in te vullen bij Slimme Postbussen.

Bijdrager
    Buzzin Hornet

Kijk, dan moet je precies doen wat ik zeg. (en Fishstick) In mail.app linksonder op plusje -> slimme mailbox. Geef hem een naam en bij de filters moet je kiezen: “Sender is member of Group” wat in het nederlands iets anders is maar zelfde idee. Hierna kun jij als het goed is Vrienden kiezen als optie en als je deze smartfolder dan een naam geeft krijg je deze binnen Mail met daarin alle mail van je vrienden.

Bijdrager
    MrAcid
    ”Buzzin

Offtopic: Klasse post! Dit geldt echt voor zoveel mensen die een vraag stellen op OMT!

Bijdrager
    Afroman
    ”Buzzin

Kijk, dan moet je precies doen wat ik zeg. (en Fishstick) In mail.app linksonder op plusje -> slimme mailbox. Geef hem een naam en bij de filters moet je kiezen: “Sender is member of Group” wat in het nederlands iets anders is maar zelfde idee. Hierna kun jij als het goed is Vrienden kiezen als optie en als je deze smartfolder dan een naam geeft krijg je deze binnen Mail met daarin alle mail van je vrienden.

Ah gevonden, dat kopje heb ik over het hoofd gezien. Vet bedankt!:D

Bijdrager
    Fishstick

Kan gebeuren;)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.