11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Finish

slimline DVD Box

Is er iemand die weet of er een programma is die slimline dvdbox hoesjes kan maken.
    nu werk ik met Suncace 0.3 maar die heeft die mogelijkhijd niet wie weet hier een passend programma voor.
    bijvoorbaat dank Roel

Bijdrager
    ibook2fast

Is je ‘ei’-toets misschien kapot?
    – mogelijkhijd
    – berijkbaar (http://www.finish.nl)

Helaas kan ik je verder niet helpen…

Bijdrager
    yamarnez

http://www.apple.com/downloads/macosx/imaging_3d/disccover.html

oeps “slimline dvd” ? geen idee of die het kan

Bijdrager
    bezemkast

@ibook2fast

Als je nix te melden hebt houd dan lekker je mond!
    Wat maken een paar typefoutjes uit!

Misschien heb je hier iets aan:

Discus
    The Print shop for mac

:finderoud: peace

Bijdrager
    SmallMoney
    ”ibook2fast”

– mogelijkhijd

Helaas kan ik je verder niet helpen…

Ik denk dat het Fries is…;-)

Bijdrager
    Zaphod_B
    ”bezemkast”

@ibook2fast
    Als je nix te melden hebt houd dan lekker je mond!
    Wat maken een paar typefoutjes uit!

Ik vind dat hij wat te melden heeft. Ik vind het walgelijk, al die spelfouten. We zijn het slechtst spellende land van Europa, en dat vind ik droevig!
    Ik weet dat deze discussie al ontelbare malen is gevoerd op dit forum, en iedere keer loopt de discussie op hetzelfde uit. De een vindt dat je er iets van moet kunnen en mogen zeggen, de ander vindt dat gezeik. Als ik dus jouw redenering volg is jouw punt dus ook overbodig, want dat is ook al ontelbare keren voor het voetlicht gebracht.
    Overigens maakt iedereen wel eens spel- en grammaticafouten. Ik ook uiteraard. Maar sommigen maken het wel erg bont he.

Ontopic: Geen idee. Maar waarom maakt een normaal doosje zoveel uit ten opzichte van ‘slimline’? Het gaat toch om het front van het doosje? Of zie ik dan iets over het hoofd? Ik doe dit voor audio CD’s altijd gewoon in iTunes, wordt best aardig.

Succes!

P.S. Google al geprobeerd?;)

Bijdrager
    SanderMichelsen

@Finish: Als je Adobe InDesign 3 hebt kan ik je eventueel wel een Indesign document sturen met een sjabloon. Deze heeft ook de juiste maten wat de ‘rug’ betreft.

@Zaphod_B
    & iedereen op dit forum:

Het is hier niet het forum voor leden van het Nederlands Talen Instituut. Voor zover ik weet wordt dit forum door heel veel verschillende mensen bezocht uit allerlei lagen van de bevolking: jong/oud, talenknobbel/geen talenknobbel, etc.

Het is dus onredelijk om er van uit te gaan dat iedereen de taal perfect beheerst. Iemand er op wijzen kan altijd, maar de manier waarop dat op macosx.nl gebeurd wordt met de dag triester (zie als voorbeeld de reactie van ‘ibook2fast’). Ikzelf heb altijd de brieven rubriek van de Panorama een dieptepunt gevonden op het gebied van het beantwoorden van brieven en vragen. Helaas beginnen de reacties in dit forum steeds dichter in de buurt van dit niveau te komen. Zowel in gevallen waar het om taalfouten gaat, als om een vraag die gesteld wordt.

Ik heb altijd geleerd dat een vraag stellen nooit dom is, en ook ik heb ondanks dat ik al 22 jaar dagelijks met Apple’s werk nog wel eens een vraag. Op onbeschofte en domme (!) antwoorden als “wel eens van Google gehoord” of “er is een zoek functie” zit niemand te wachten als hij of zij een probleem opgelost wil hebben. Als men de tijd heeft om dit soort overbodige antwoorden te typen, dan heeft men ook de tijd om je vraag volwassen te beantwoorden. Weet je het antwoord of de oplossing niet… benut je tijd dan anders of help de persoon in kwestie met het vinden van een goede oplossing.

In plaats van dat mensen die fouten maken (ik ook, ja!) er op een beleefde en volwassen manier op te wijzen dat zij deze maken, schijnt het tegenwoordig stoer te zijn om bijdehante opmerkingen te plaatsen en daarmee mensen te kleineren.
    Op die manier vind ik dat macosx.nl een stuk minder toegankelijk wordt voor mensen die geen talenknobbel hebben, of iets over hun Apple product willen weten. Om nog maar te zwijgen over de mensen die van een PC naar een Mac over stappen en dus met veel vragen zitten. Ik kan mij voorstellen dat er leden van macosx.nl zijn die, nadat zij tevergeefs op dit forum hebben gezocht, geen vraag meer durven te stellen in de wetenschap dat ze afgezeken kunnen worden. En dat lijkt mij nou niet echt de functie van een forum.

Zou iedereen hier een klein beetje rekening mee kunnen houden? Dat maakt het lezen van het forum een stuk leuker.

Bijdrager
    DTP2

Doe het gewoon vriendelijk en via een PB. Maak je een hoop vrienden mee.

Bijdrager
    6939j4

Maar hij heeft wel gelijk!

Bijdrager
    Maced.2

een lang verhaal ..maar wel duidelijk lijkt me zo:D

Bijdrager
    ibook2fast
    ”ibook2fast”

– mogelijkhijd

ff drie dingetjes:
    1. Ik neem m’n woorden terug over m’n eerder geschreven stukje. Ik zag dat Finish wel een ‘ei’-toets heeft: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=38824&highlight=:D
    2. Het is niet lullig bedoeld om over spelfouten te grappen; eerder bedoeld om de website van Finish te verbeteren.
    3. Ik maak ook vouten…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.