11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Remcovanderveer

Aankoop PowerMac G5 2.7 GHz. Slim om te doen?

Ik kreeg vandaag weer een PowerMac G5 2,7dual GHz aangeboden.
    En denk hem maar de kopen voor 220,- Er zit 3GB RAM in.
    En of hij wel lekker CS4 draait, en of het een slimme koop is. Want ik wil hem als computer erbij, want ik ontwerp websites etc. Maar mijn MBP blijft nr.1

– Topic aangepast wegens ander model G5. Deze is denk ik zeker als de 1,8ghz met 3gb ram

Bijdrager
    lucschram

Als 2e computer is het een koopje, maar je moet niet denken dat het echt je nummer 1 computer word want dan is inderdaad je MBP beter. Want 1.8 GHz is niet echt veel, maar die 3GB RAM valt niet tegen.

Wat bedoel je met DVI schermen?
    Bedoel je ermee of je er een 2e monitor op kan aansluiten zodat je daar bijv. je widgets van CS4 kan plaatsen?

Als ik jou was zou ik hem gewoon kopen, want al werkt CS4 er niet goed op dan blijft het een koopje!

Bijdrager
    JJmac

Vind de prijs wel meevallen voor een G5, en ben ook bang dat CS4 er moeilijk op draait.

Bijdrager
    digi-nl

CS4 denk niet dat dat zo lekker loopt…

Bijdrager
    KarelWillem

Als je al een MBP hebt, zou ik zeker niet tot aanschaf van een G5 overgaan.

Koop voor dat geld lievere en scherm voor je MBP.

Bijdrager
    Rolf

Ik zou zo’n ding zeker overwegen voor mijn kinderen (lagere school, begin middelbare school)

Bijdrager
    Remcovanderveer

Het is trouwens een dual 1.8ghz en het wordt echt een 2e pc want heb aan me MBP al beeldscherm hangen etc.

Bijdrager
    lucschram

Dan zal ik het doen als ik jou was, want het is zeker echt een koopje. Een 2e pc kan nooit kwaad!

Bijdrager
    coppess

volgens mij draait CS4 niet eens op powerpc. of wel?

Moderator
    unSOUND

Niet alle onderdelen van CS4 zijn Universal. Sommige Apps ( Soundbooth bijvoorbeeld ) zijn Intel only.

Bijdrager
    G-Force

Of je er twee DVI beeldschermen aan kunt hangen hangt af van welke grafische kaart er in zit. En inderdaad, als je er twee schermen aan hebt hangen kun je van het ene naar het andere scherm.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.