6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    mac-addict

Slideshow/ demonstratie van afbeeldingen op tv scherm

Beste mensen,

Ik moet voor een beurs een presentatie/ slideshow maken om het product te presenteren aan het voorbij lopend publiek.
    Ik ben nog een student en ik beheers nog niet alle kennis op dit gebied, mijn vraag is:
    Hoe kan ik dit het beste aanpakken ?

After affects?
    Flash ?
    Adobe premiere?

• Photoshop/imageready ?

• Met welke instellingen moet ik rekening houden bij zo iets ?

• Kan ik gewoon in rgb modus werken ?

• Hoeveel dpi moeten de afbeelingen zijn om het scherp weer te geven op een 26 inch breed beeld tv hd?

Zijn er toevalig simpele programma’s die hiervoor geschikt zijn, om zo snel mogelijk zo een presentatie maken?

Of is keynote ook geschikt voor zoiets ?

Alvast bedankt voor jullie reacties !

Bijdrager
    Smidse

Keynote is hiervoor zeer geschikt en eenvoudig om te gebruiken.

Bijdrager
    Barabas2005

Misschien is FotoMagico iets voor je? Een aantal voorbeelden kun je hier vinden.

Bijdrager
    sypie

Als het alleen om afbeeldingen gaat kun je zelfs voorvertoning gebruiken: Open al je afbeeldingen in 1 keer met voorvertoning en je ziet boven in je venster van voorvertoning: Diavoorstelling: deze speelt al je geopende afbeeldingen af zonder poespas.

Bijdrager
    mac-addict

Ik wil ook tekst kunnen toevoegen etc.

Bijv:

Plaatje komt met een fade-in op het scherm daarna komt er een tekst blok links boven met een effect waar dan text in staat.

Ik denk dat ik eens ga experimenteren met keynote.

En anders flash.

Bijdrager
    WaZoo

Keynote is hier UITERMATE geschikt voor! Veel simpeler dan Flash, zeker voor beginners!
    Binnen 10 minuten heb je dat onder de knie, alles drag en drop, en kun je (desnoods) weer naar van alles exporteren:)

Tip: kijk vooral onder de animatie knoppen…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.