4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Matsso

Sleutelhangertoegang onthoudt geen wachtwoorden meer

als ik in elk programma dat ik heb aanvink dat het wachtwoord moet onthouden worden, dan slaat Sleutelhangertoegang het niet op. Wie kan mij helpen????

mvg Mats

Bijdrager
    iJoost

Sleutelhanger EHBO er overheen halen en zorgen dat het wachtwoord van je sleutelhanger gelijk is aan je inlog-wachtwoord.

Bijdrager
    Matsso

al geprobeerd maar herkent ie ook niet, want ik heb laatst mijn msn wachtwoord veranderd, toen in msn nieuw wachtwoord ingesteld met het vinkje wachtwoord onthouden, daarna in Sleutelhangertoegang gekeken of hij het had bijgewerkt maar dat was dus niet het geval, dit geld ook voor andere wachtwoorden die ik heb veranderd.

Bijdrager
    iJoost

Wat bedoelt je precies met “herkent ie ook niet”? Kom je niet meer in je inloggen-sleutelhanger? Dan kun je ‘m gewoon weggooien. Hij maakt vanzelf wel weer een nieuwe aan. En in het vervolg er even voor zorgen dat die twee wachtwoorden gelijk blijven.

Je MSN-wachtwoord heeft hier trouwens niets mee te maken die zit IN de sleutelhanger. Ik heb het over het wachtwoord van de sleutelhanger zelf. Dat moet gelijk zijn aan het wachtwoord van het account waarmee je inlogt op je Mac.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.