11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Ovomaltine

Sleutelhangertoegang: "Toon wachtwoord" lukt niet

Hoi,

Ik ben een wachtwoord kwijt, maar ik krijg het niet te zien als ik “toon wachtwoord” aanvink…
    Hij vraagt wel om het sleutelhangerwachtwoord – ik geef dan het correcte – en dan gebeurt er helemaal niets.

Wie weet raad?

Bijdrager
    bouncer

Administrator wachtwoord ingeven?

Bijdrager
    Ovomaltine

Administrator wachtwoord ingeven?

Ik gebruik dit wachtwoord, waardoor het lukt om alle andere wachtwoorden te ontfutselen, maar juist bij dit ene lukt het niet.

Bijdrager
    bouncer

Sleutelhanger deleten en daarna opnieuw aanmaken.

Bijdrager
    Ovomaltine

Sleutelhanger deleten en daarna opnieuw aanmaken.

Maar ben ik het wachtwoord dan niet definitief kwijt?

Bijdrager
    bouncer

Ja, maar is dat erg? Sleutelhanger zorgt er alleen maar voor dat je niet elke keer je wachtwoord hoeft in te toetsen.

Je kunt eventueel eerst nog proberen je sleutelhangers te repareren en/of je permissies te herstellen en/of een nieuwe account met administratorrechtenaan te maken en te kjjken of het onder die account wel lukt.

Bijdrager
    Ovomaltine

Het is het loginwachtwoord van IMQQ. Momenteel bewaart hij het wachtwoord in mijn QQprogramma, maar om een webcamfunctie te hebben moet ik het ook installeren op Windows.

Hiervoor heb ik dus dat wachtwoord nodig, maar intussen kan ik blijven contacten leggen via OSX… zonder webcam dus.

Via QQ krijg ik geen nieuw wachtwoord want ik had toen geen ID-beveiligsvraag ingesteld, aangezien ik op sleutelhangertoegang vertrouwde.

een nieuwe account met administratorrechtenaan te maken en te kjjken of het onder die account wel lukt.
    [/quote1
    Dit zal ik zo dadelijk proberen.

Bijdrager
    Ovomaltine

Helaas!

Bijdrager
    bouncer

Heb je de Sleutelhanger gerepareerd? Hulpprogramma’s -> Sleutelhangertoegang app -> Sleutelhangertoegang (menu) -> Sleutelhanger-EHBO -> Herstel

Permissies hersteld? Hulpprogramma’s -> Schijhulpprogramma -> Herstel Schijfbevoegdheden

Bijdrager
    Ovomaltine

Heb je de Sleutelhanger gerepareerd? Hulpprogramma’s -> Sleutelhangertoegang app -> Sleutelhangertoegang (menu) -> Sleutelhanger-EHBO -> Herstel

Permissies hersteld? Hulpprogramma’s -> Schijhulpprogramma -> Herstel Schijfbevoegdheden

Alles uitgevoerd, maar hij geeft geen kramp.

Bijdrager
    Ovomaltine
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.