9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Jodokus

Sleutelhanger toegang?

Beste forum bezoekers,

ik heb de volgende vraag:

Ik sluit graag mijn sleutelhanger af met slotje.

Dat lukt echter niet met de map lokale onderdelen.

Dat slotje kan niet dicht door: Ziggo Airport netwerkwachtwoord.

Tevens krijg ik tijdens het tikken van dit bericht op deze site het onderstaande plaatje.

Wat is hier gaande. Ik snap er niets van.

Vriendelijke groet,

Jo

Graag reactie a.u.b 

Bijdrager
    abbenhui

Ik hoop dat je een beetje Engels kunt lezen; het antwoord op je vraag en de oplossing staan hier

• Deze reactie is gewijzigd 1 dag, 19 uur geleden door  abbenhui.

Bijdrager
    Jodokus

Beste forum bezoekers goedemorgen,

Ik sluit graag mijn sleutelhanger af met slotje.

Dat lukt echter niet met de map lokale onderdelen.

Dat slotje kan niet dicht door: Ziggo Airport netwerkwachtwoord

ik zal de vraag anders stellen. Waarom krijg ik deze melding?

Heeft Ziggo of deze website toen ik dit bericht aanmaakte er iets mee te maken dat ik de melding zie om het wachtwoord in te vullen?

Ik heb immers met de Mac ingelogd tijdens het opstarten en daar gaan de slotjes normaal door open.

Het bovenste slotje in sleutelhangers wil niet op slot en daar staat ook Ziggo Airport bij.

Ik zie de verbinding niet en dat het eerste slotje niet dicht gaat.

Het is duidelijk dat als er een slotje dicht is je het moet openen met het wachtwoord.

Waarom moet dit slot open blijven staan?  Dat is eigenlijk de vraag.

Groet,

Jo

Bijdrager
    abbenhui

Je hebt het verhaal achter de link in mijn eerdere reactie -nog- niet gelezen?

Bijdrager
    Beech

<p class=”cite”>abbenhui op 8 december 2018 om 15:46</p>
    Ik hoop dat je een beetje Engels kunt lezen; het antwoord op je vraag en de oplossing staan hier

Ik lees dit: {“vars”:{“account”:”UA-64575131-1″,”anonymizeIP”:”set”},”triggers”:{“trackPageview”:{“on”:”visible”,”request”:”pageview”}}}

Bijdrager
    abbenhui

Bijdrager
    Jodokus

Dank je wel.

Nu heb ik het ook kunnen lezen en het even hier onder geplakt.

Mis ik nog iets in het onderstaande verhaal?

Groetjes,

Jo

Keychain is een functie die aanwezig is in Mac OS, vergelijkbaar met een wachtwoordbeheerder. Het voert de taak uit om al uw wachtwoorden op te slaan, die voor verschillende toepassingen of websites worden gebruikt. Het bevat wachtwoorden voor Safari, SMTP, Mac-mail, enzovoort. Het is een van de essentiële functies van Mac. Voor een Mac is de gebruiker Keychain een zeer onmisbare tool, en een fout als Accountsd wil de Login-sleutelhanger gebruiken in zijn uitvoering kan je normale berekening van taken en werken die je doet verstoren door apps die over het algemeen geen wachtwoorden vereisen vanwege Sleutelhanger.

Een van de belangrijkste kenmerken van Keychain is dat het voortdurend op de achtergrond draait om op uw behoeften te kunnen reageren, zoals het ophalen van de wachtwoorden voor de verschillende services die u op uw MAC OS kunt gebruiken. Wat een sleutelhanger doet, is dat het het wachtwoord opslaat wanneer uw MAC om een ​​wachtwoord vraagt, meestal één of twee keer wanneer u voor het eerst een dienst start, waarna het automatisch uw autorisatie onthoudt en u rechtstreeks bij die app of service aanmeldt. Maar soms krijg je een foutmelding die zegt: “Accountsd wil de login-sleutelhanger gebruiken”, wat typisch is voor MAC-gebruikers. Dus, in dit Accountsd wil het artikel over de login-sleutelhanger gebruiken, zullen we deze fout bespreken en zullen we u vertellen hoe u van deze fout af kunt komen.

Bijdrager
    abbenhui

<p class=”cite”>Jodokus op 9 december 2018 om 14:58</p>
    Dank je wel.

Nu heb ik het ook kunnen lezen en het even hier onder geplakt.

Mis ik nog iets in het onderstaande verhaal?

Ja, dat lijkt me wel. De oplossing van je probleem bijvoorbeeld. De pagina waar je dit hebt afgehaald gaat nog verder; even naar beneden scrollen.

Bijdrager
    Jodokus

Goedemorgen,

Inderdaad er staat nog heel veel meer geschreven. Wat een goed artikel en uitvoerig beschreven. Dank voor deze tip.

Ik hoop dat ik eruit gaat komen. Het is best veel informatie waar je echt even voor moet gaan zitten.

Dus ik ga het allemaal eens nalopen. Ik laat het nog even weten.

Hartelijke groet en nogmaals dank,

Jo

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.