5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    error33

Sleutelhanger in iOS 11.0.3 iPhone 8

Recentelijk na de update van Ios 11.0.3 heb ik problemen met de sleutelhanger.
    Zodra ik deze wil bekijken en de vingerafdruk gebruik floept het scherm naar het springbord. Net alsof de app (ook al is het er geen) crasht.

Zowel op een iPad pro 2017 en mijn iPhone 8 gebeurt dit. Op mijn macbook pro is de sleutelhanger gewoon aanwezig.

Zelfs als ik de iPhone naar fabrieksinstellingen en als nieuwe iPhone instel krijg ik niet meer de wachtwoorden te zien:(
    is dit een bug of zie ik iets anders over het hoofd ?

Moderator
    Night

Dat laatste is wel een beetje logisch hè, als je geen wachtwoorden hebt, kunnen er ook geen getoond worden:-P

Bijdrager
    error33

Of dat logisch is betwijfel ik in de tijd van icloud:)

Mogelijk moet ik het duidelijker uitleggen. In mijn icloud staan een groot aantal wachtwoorden. Deze waren normaal te benaderen via Macbook, iPad en Iphone.

Nu kan ik de wachtwoorden alleen nog maar in de sleutelhanger op mijn macbook raadplegen.

De optie op mijn iPhone:
    Instellingen > Accounts en wachtwoorden > Wachtwoorden apps/sites

resulteert nu in een flits en het springboard is weer in zicht. Ook op mijn iPad gebeurt dit.

Bijdrager
    Joid

Sleutelhanger staat wel ‘aan’ in Instellingen > iCloud?

Probeer anders eens je iPhone/iPad via je MacBook (iTunes) te updaten. Of doe je dat al?

Bijdrager
    error33

Sleutelhanger staat wel aan ja. Updaten heb ik via iTunes gedaan.

Ook al meerdere malen sleutelhanger uit/aan gezet maar niks wil helpen. Kijk ik op mijn Macbook zie ik ze netjes staan in iCloud.

Ook herstel van iPhone via iTunes (hele iOS versie opnieuw er op) wil niet helpen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.