9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Laurensz

Sleeve voor Macbook Pro Retina

Beste OMT,

Ik ben op zoek naar een goede sleeve voor mijn Macbook Pro Retina (15 inch). De bedoeling is dat de sleeve natuurlijk niet al te groot wordt, maar wel een goede bescherming biedt aan de Macbook.

Een aantal sleeves heb ik al overwogen, maar bijna geen van al deze sleeves is specifiek voor de retinaversie gemaakt.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    segher

moet het een sleeve die altijd om je macbook zit, of alleen als je hem meeneemt?

Bijdrager
    Laurensz

Alleen als ik hem meeneem (dus met zo’n ritssluiting).

Bijdrager
    Truzo

Al eens gekeken in de Online Apple Store?

Bijdrager
    Laurensz

Ik heb daar inderdaad al zitten kijken, maar al deze sleeves zijn eigenlijk bestemd voor de normale Macbook Pro, en dit wil ik niet omdat mijn retinaversie dan een beetje los in de sleeve gaat zitten…

Bijdrager
    Truzo

Even gegoogled: Deze zouden voor de Macbook Pro Retina zijn

EDIT: Ze zijn wel ietswat prijzig en ben niet zeker of je online kan bestellen, de shops bevinden zich in USA..
    Andere opties zijn; Tucano Work-Out Schoudertas. Kost 54,95 € en is speciaal ontwikkeld voor Macbook pro 15 inc (weet niet of het Retina compatibel is…) of deze Crumpler The Gimp Mose, ook ontwikkeld voor macbook pro 15 inch. Andere sleeves voor de Macbook Pro Retina:

Bijdrager
    michelguitarist

Misschien best even wachten?

Bijdrager
    Truzo
    michelguitarist op 31 augustus 2012

Misschien best even wachten?

Denk ook dat je best even wacht, ik denk dat mijn links voor de niet Retina Macbook Pro is.
    Bezoek eens een Apple Store (misschien die in Amsterdam).

Edit: Laptopshop.nl of.be heeft sleeves voor de macbook pro retina.

Bijdrager
    Leroyservices

Heb 2 weken geleden mijn rMBP gekocht in Amsterdam, maar ze hadden nog geen echt sleeves voor dit model. Ben er ook op zoek naar alleen zonder rits.

Offtopic: wat een mooie winkel zeg !!!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.