One More Thing » Community » Forum » Mac Hardware » Laptop » Sleeve voor MacBook Pro 13inch Touch Bar

Sleeve voor MacBook Pro 13inch Touch Bar

Profielfoto van Loesje1998

Loesje1998 op 23 januari 2017 #

Dag allemaal,

afgelopen vrijdag mijn nieuwe MBP 13 inch met Touch Bar ontvangen. Helemaal blij. Het vorige model was mid 2010.
Uiteraard een sleeve erbij besteld om mijn Mac te kunnen nemen en te beschermen tegen krassen. Dan kom je dus uit bij de Incase classic-hoes. Maar deze is iets te groot. Maw mijn nieuwe Mac zit er niet strak in. Heb al gebeld met Apple. Mag de sleeve uiteraard retourneren, maar zie eigenlijk geen alternatieven. De sleeves die ik tot nu toe op internet heb gezien zijn geschikt voor drie modellen. En de nieuwste MBP is de kleinste van de drie. Iemand al een prettige passende sleeve gevonden?

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 23 januari 2017 #

Dat komt denk ik omdat bedrijven op dit moment niet speciaal een nieuwe sleeve gaan ontwikkelen voor één type computer die ook maar een hele kleine fractie kleiner is dan de MacBook Air.

Kortom, als je lang kunt wachten dan komen er vanzelf wel nieuwe generatie sleeves die perfect passen op de MacBook Pro maar tot die tijd zal je het met MacBook Air sleeves moeten doen en dan heeft je MacBook Pro een klein beetje ruimte om te bewegen maar goed al die InCase sleets zijn voorzien van teddybeer aan de binnenkant. Als je er je hand insteekt wil je er het liefst inkruipen en nooit meer uitkomen. Zoveel problemen zal dat niet geven voor je MacBook.

Profielfoto van Gijs Raggers

Gijs Raggers op 30 januari 2017 #

Iemand al iets gevonden dat perfect past?

Profielfoto van T-sec

T-sec op 31 januari 2017 #

Je kunt ook voor een complete sticketset gaan welke je Macbook en beschermd en een mooi uiterlijk in vele smaken geeft.

Over dit topic

Gestart op 23 januari 2017 door Loesje1998

Laatste reactie door T-sec

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?