10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    landa002

Sleeve of tas voor Macbook-air

Ik ben opzoek naar een strakke sleeve or tas voor rond de macbook-air, heeft iemand goede ervaring met een bepaald type ?
    Als ik rondkijk dan zie ik met name tassen die het concept van een zeer dunne en kleine notebook geen recht doen, ik ben dus op zoek naar iets dat strak om de laptop heen zit, enkel voor bescherming in een tas, de oplader neem ik wel los mee…

Hopende op een reaktie.

Groeten, 30-12-2008

Bijdrager
    1984
    Bijdrager
    Yaratje

https://www.proporta.com/F02/PPF02P05.php?t_id=4106&t_mode=des

Misschien zoiets?
    Het gaat om het idee..

Bijdrager
    landa002

Bedankt, daar heb ik iets aan !

Groeten, 30-12-2008

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    Bijdrager
    PurpleStain

Weet iemand of deze sleeves ook goed strak aansluiten om de nieuwe macbooks? Dit omdat de nieuwe macbooks, in tegenstelling van die op het plaatje, 3 mm dunner zijn. Of maakt dat niets uit? Iemand nog andere suggesties voor (betaalbare) sleeves voor de nieuwe 13,3″?

Bijdrager
    Rosmalen

ik heb deze, dan wel niet voor een Air.. maar ze hebben ze wel voor Air..
    vind ze echt super en ik vind het er eigenlijk wel gaaf uit zien!

applesac.com

Bijdrager
    MarvinE

Ik zou zelf een sleeve aanraden. Ik heb zelf een prof. laptop-tas, maar is mij zelf niet zo goed bevallen als de laptop-sleeve die ik heb aangeschaft ( die vaak vele malen goedkoper zijn ).

Bijdrager
    MarvinE
    ”PurpleStain”

Weet iemand of deze sleeves ook goed strak aansluiten om de nieuwe macbooks? Dit omdat de nieuwe macbooks, in tegenstelling van die op het plaatje, 3 mm dunner zijn. Of maakt dat niets uit? Iemand nog andere suggesties voor (betaalbare) sleeves voor de nieuwe 13,3″?

Ik heb dezelfde sleeve, alleen blauwe variant. Past perfect.

Geblokkeerd
    Anoniem

Heeft iemand een suggestie voor een mooie leren tas, waar zowel een MacBook air 13 inch, een iPad 2 en nog wat losse spullen in kunnen?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.