6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Vinhelper

Sleep Cycle laat geen grafiek meer zien e.d.

Ik heb een week geleden de app Sleep Cycle gekocht.

Voor diegene die hem niet hebben: dit programma kan doormiddel van de bewegingssensoren in de iPhone meten in welke slaapcyclus je jezelf bevindt, en daarvan wordt later een grafiek getoond.

Een aantal nachten heeft het perfect gewerkt, totdat ik op een gegeven moment midden in de nacht gebeld werd (zag ik later), en kennelijk liep de iPhone daardoor vast. De wektoon ging namelijk op vol volume aan om 2 uur, (stond om 6 uur ingesteld) samen met een egaal wit scherm op volle helderheid. (je kon de iPhone zowat als lamp gebruiken)

Alleen met het inhouden van de vergrendel-knop (de knop bovenop de iPhone) ging ie op den duur uit, en kon ik weer opstarten. Toen pas zag ik ook de gemiste oproep.

Sindsdien zet ik daarom de iPhone in vliegtuigmodus, maar daardoor werkt op 1 of andere manier de grafiek dus niet meer.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Bijdrager
    Superflu

Moet je jouw iPhone de hele nacht ergens op je lijf hebben?

Begrijp ik het goed?

Bijdrager
    Vinhelper

Nee, hij moet op dezelfde matras liggen als waar je op slaapt.

Maar wel in de open lucht, en aan de netstroom, anders zou de batterij leeg raken en de iPhone veel te warm worden.

Moderator
    unSOUND

Maar werkt het nog wel met de vliegtuig-modus uit ? Voor hetzelfde geldt gebruikt het immers één van de sensoren die nu uitgezet worden tijdens vliegtuig-modus.

Bijdrager
    Vinhelper

Ah, dat zou het kunnen zijn. Alleen dan maar hopen dat ik niet gebeld wordt, want dan wordt het weer rebooten.

Eigenlijk ging ik ervan uit dat alleen alle communicatiemiddelen werden uitgezet*, aangezien je daar in het vliegtuig niets aan hebt.

*Behalve Bluetooth en Wi-Fi.

Bijdrager
    Vinhelper

Helaas, ook zonder vliegtuigmodus weigert de app sinds het voorval de grafiek te laten zien.

Weer € 0,79 in de prullenbak gegooid…:cry:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.