7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Core

slechte weergave buttons

Op mijn MacBook Pro worden sommige buttons slecht weergegeven. Het is vooral duidelijk te zien bij de kleur rood. Iemand enig idee wat dit kan zijn. Moet ik misschien iets veranderen aan de instellingen? Heb voor de duidelijkheid een paar screenshots toegevoegd:

Bijdrager
    KingAchille

Buiten het feit dat ze een ander kleur hebben, zie ik niets abnormaal aan deze screenshots. Bovendien kan het ook aan je browser liggen. Welke browser gebruik je?

Bijdrager
    KarelWillem

Een screemdump van die knoppen zien er op mijn iMac waarschijnlijk anders uit dan op je MacBook.

Dus hier kan ik niets zinnigs over zeggen.

Hoe had je gewild dat die knoppen er uit zagen? En hoe zien ze er nu uit?

Bijdrager
    1984

Hang aan je MacBook Pro indien mogelijk eens een ander scherm, en ontdek de verschillen (ligt er natuurlijk erg aan wat voor scherm je er vaan hangt)

Bijdrager
    Core

Ja jullie hebben gelijk. Niet erg goed nagedacht. Op mijn iMac zien ze er ook goed uit. Zal eens kijken of ik met Photoshop het effect kan nabootsen.

Bijdrager
    Vinhelper

Als het op een screenshot niet waar te nemen is, zou erop duidden dat er iets met het scherm aan de hand is. (de videokaart functioneert wel goed in dat geval)

Bijdrager
    mtooster

Misschien klopt je kleurprofiel niet bij je beeldscherminstellingen… daar zou ik het zoeken.
    Probeer eens een andere, of het standaard ‘kleuren-LCD’ profiel.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.