10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Beech

Slechte track gekocht album iTunesStore

Ik heb een slechte track in een gekocht album in de iTunesStore. Een groot gedeelte wordt ontsierd door tikken en geratel. Ik heb het album al een keer verwijderd, ook uit iCloud (heb iTunesMatch) en opnieuw gedownload. Maar het probleem blijft. Blijkbaar is de bron zelf slecht. Waar kan ik dat melden ? Ik wil mijn geld terug als er geen oplossing is. Op al mijn apparaten speelt dit.

Bijdrager
    KarelWillem

Misschien hoort dat wel zo?:lol:

Kun je de track noemen? Dan kijk ik het even na.

Bijdrager
    Lauwrence

Ik heb eens een soortgelijk iets gehad…. track was duidelijk opgenomen van slecht vinyl wat gezien de release datum van het stuk (eind jaren 90) niet echt acceptabel was.

Ik heb support aangeschreven en als goedmaker credit gekregen voor de aanschaf van een ander nummer.

Bijdrager
    Beech

@KarelWillem: Nee, dat hoort echt niet. Het gaat om dit album:
    https://itunes.apple.com/nl/album/beethoven-piano-concerto-no./id566696723
    en daarvan track 5 even voorbij het midden en aan het begin van de laatste track.
    Ik kan je de mp4 wel opsturen (15 MB). Of ik moet hier een link kunnen maken naar een website van mij.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, dat lijkt me in dit geval inderdaad niet horen.

Ik denk dat het melden zo werkt (in dit geval gaat het over apps, maar dat zal wel hetzelfde gaan):

http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/software/geld-terugvragen-voor-een-gekochte-iphone-applicatie/

Bijdrager
    Beech

Je kunt de track hier beluisteren, ongeveer op 04:30 tot het eind.

Bijdrager
    Beech

Ik heb het gemeld, bedankt KarelWillem.

Bijdrager
    MacTS

Dit zijn echt geen tikken van vinyl, maar fouten bij het digitaal opnemen o.i.d.

Bijdrager
    Beech

Nog een ervaring: op Presto Classical staat de CD vermeld met luistermogelijkheid, zie hier. De laatste track (III. Rondo: Allegro) heeft ook die tikken. Dus een slechte opname. Misschien heeft de CD dat ook wel.

Bijdrager
    Beech

De producent heeft bericht, dat er gewerkt wordt aan een nieuwe opname. Er zijn op dit moment slechts 2 tracks van het album beschikbaar. Wordt vervolgd, want ik heb wel voor het hele album betaald.:cry:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.