8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Kraid

slechte tijd om te switchen

Degene die mijn ‘switch’ draad gevolgd hebben weten hoe blij ik was met de grote overstap.
    nogsteeds eigenlijk wel maar ik baal toch wel een beetje.

4 dagen na aanschaf van mijn 15″ kwamen de nieuwe imac’s uit.
    nu heb ik mijn mac kunnen ruilen voor een 17″ (die nu net zoveel kost als dat ik voor mijn 15″ heb betaald) logisch ook.
    Ik had van de helpdesc begrepen dat hij gisteren binnen zou zijn.
    Nu bleek gisteren toen ik hem wilde ruilen dat niet de nieuwe imac er al was maar nieuwe prijzen voor de oude systemen.
    Ik dacht die zelfde avond lekker alles te instaleren en aan de slag te gaan. Maar nu moet ik tot 3 weken wachten tot de G4 1Ghz binnen zijn.
    flink balen dus.
    Maar ik ben allang blij dat ik staks de nieuwe imac heb.

De resellers (en daardoor ook de consument straks) worden echt gigantisch gen**d door apple.
    Ik ben blij dat Dixons niet hetzelfde doet met hun klanten en dit heel goed opvangt.
    ze boden mij zelfs een tijdelijke imac aan. (dat vind ik nou echt sevice met een grote S).

Ik denk dat er nog heel wat gaat gebeuren met de resellers en de distributie in het algemeen.
    Als je die verhalen nu hoort over rechtzaken tegen Apple en europese Applestores.
    Het lijkt me sterk dat winkeliers dit blijven pikken.

Nu moet ik misschien nog 3 weken tegen windoos aankijken.
    Ik wil mijn imac. boohoo:cry:

Bijdrager
    ElectricCat
    ”Kraid”

De resellers (en daardoor ook de consument straks) worden echt gigantisch gen**d door apple.
    Ik ben blij dat Dixons niet hetzelfde doet met hun klanten en dit heel goed opvangt.
    ze boden mij zelfs een tijdelijke imac aan. (dat vind ik nou echt sevice met een grote S).:

Ik moest nog aan je denken toen ze net met nieuwe aankwamen,… maar ja, NIEMAND weet dit met zekerheid te zeggen Apple houd dit echt heel goed verborgen wanneer er nieuwe dingen uitkomen.
    Vroegger was dat wat meer voorspelbaar, en dan zaten ze maanden met ‘oude’ voorraad die niemand meer wilde, omdat iedereen op de nieuwe wachtte.
    Dit kan echt iedereen overkomen (is mij ook een keer gebeurt, maar ik zat er niet zo mee en heb het maar zo gelaten) en als ik het zo lees, is het allemaal erg goed afgelopen, die van service van de Dixons is zeker erg positief te noemen.

Bijdrager
    JeePee

Tja, ik zou zo met je willen ruilen… Ik heb nog geen 3 weken een nieuwe 17″ tft iMac en die was behoorlijk duur… Nu is ‘ie 400 euro goedkoper en dan heb ik het nog niet eens over de upgrades (1 Ghz, 64mb Video, snellere SuperDrive, etc…)

En dan te bedenken dat de SuperDrive eergisteren al kapot is gegaan, terwijl ik er nog niets mee gedaan heb… Alleen lezen en een paar CDRW’tjes gebrand… Apple bouwt een nieuwe Superdrive en Logicboard in, moet nog wel even wachten…

Snik!!

Ik wil een nieuwe!!!!:cry:

Bijdrager
    ElectricCat

Ik lees trouwens net dat die nieuwe iMac die nu uitzijn, nog OS 9 kunnen booten .
    the new iMacs are not among the listed computers that only startup and run Mac OS X (only the new 12″ and 17″ PowerBooks and the new FireWire 800 Power Macs)

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=86209

Bijdrager
    MacAttack

Dezelfde avond dat jij je nieuwe iMac had zette MacOSX.nl idd al de aankondiging voor de nieuwe macs op de voorpagina. Maar eigenlijk is het goed geweest dat die iMac er zo snel aankwam. Want ik schrok wel eventjes toen je toch de 15″ verkoos nadat je eerst voor de 17″ wou gaan. Het was waarschijnlijk de perfecte moment om te switchen anders had je misschien toch nog een 15″ gekocht als je binnen 3 weken naar de winkel ging.

Nog een goede tip voor je : hou mac forums goed in de gaten want wanneer het hard begint te gonzen is er echt wel iets aan de hand. De nieuwe iMacs stonden al een lange tijd getipt om in januari uit te komen. Meestal vergist iedereen zich 1 tot 2 weken met de juiste releasedatum net zoals deze keer.

Bijdrager
    Kraid

Je hebt gelijk M.Attack. als je het zo bekijkt is het voor mij eigenlijk de beste tijd geweest om te switchen (wel mazzel gehad, had beter een weekie kunnen wachten).:D
    ik heb ook letterlijk staan te dansen toen ze belden met het bericht dat ik die nieuwe ging krijgen.
    Maar al die andere mensen dan die hem net 2 weken of een maand hebben.
    Die dansen niet.

Bijdrager
    MacAttack
    ”Kraid”

Je hebt gelijk M.Attack.

Wij gaan nog goede vrienden worden, ik hoor dat graag :P

Bijdrager
    Kraid

8)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.