3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Xcode

Slechte iCloud synchronisatie 'Notities'

Ik erger me de laatste tijd behoorlijk aan het slecht functioneren van een relatief simpele tool: notities. Ik gebruik het al sinds dag 1 op m’n Mac, iDevices en van tijd tot tijd ook online via iCloud.com. Echter merk ik de laatste tijd dat mijn MacBook niet of nauwelijks synchroniseert met iCloud, waardoor ik dubbele en halve aantekeningen op m’n Mac heb staan. Gek genoeg werkt het vrijwel foutloos op de rest van m’n devices en ook via iCloud.com werkt het prima. Uiteraard heb ik notities al aan en uit gezet (Systeemvoorkeuren –> iCloud), maar dit verhelpt het probleem niet.

Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt en een oplossing gevonden? Is er misschien een andere/betere app die ik op zowel OSX als iOS kan gebruiken?

Bijdrager
    OMT-fan

Ik heb vergelijkbare problemen met Berichten.
    Synchroniseren met de iPad, iPhone en Macbook gaat goed, maar met de iMac gaat het zeer regelmatig fout en komen de berichten niet binnen.
    Op alle devices staan de instellingen gelijk.

Bijdrager
    N3RD

Helaas is hier geen antwoord op gekomen. Ik gebruik deze standaard applicatie ook vrij veel i.c.m. iCloud: iMac, iPad en iPhone.
    Echter merk ik dat bij aanpassing op de iMac of iPad resulteert in een extra aangepaste notitie op de iPhone…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.