11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    lovelace

Slechte ervaring met reparatie

Hallo:)

Mijn iPhone 3G heeft inmiddels 2 reparaties ondergaan, de 1e keer was het omdat ik hem apparaat liet vallen, en er een hele grote barst in het scherm zat. De tweede keer omdat de 1e reparatie niet goed was gelukt, het scherm kwam omhoog….

Nu heb ik net t-mobile weer opgebeld, voor reparatie. Ik word morgen terug gebeld, ik ga proberen een nieuwe iPhone 3G los te peuteren, want bij de 2e reparatie zaten er zelf meer krasjes op het scherm!

Hebben jullie ervaring met slechte reparatie service? Of ooit een nieuwe iPhone 3G gekregen van t-mobile?

Groeten Leon Hanewacker
    (ik weet niet of dit de goede plaats is voor dit topic)

Bijdrager
    Koetjesreep

Ik heb er 2 gekregen (nieuwe dan he)

Bijdrager
    wout3r

Ik neem aan dat je een extra verzekering hebt genomen?

Bijdrager
    lovelace

Uiteraard is mijn iPhone verzekerd, bij T-Mobile.

Bijdrager
    knrd

Ik heb mijn iPhone op het moment voor de 2de keer terug gestuurd..

1ste keer was omdat er links onder een “vocht” vlek onder het scherm zat.. Heb daarvvoor na anderhalve week een nieuwe iPhone gekregen..
    Nu heb ik hem weer terug gestuurd omdat mijn sensoren niet meer werken dus mijn scherm gaat niet meer uit als ik bel. Ben benieuwd hoe ze dit nu op lossen en of ik nu ook weer een nieuwe krijg. Waarschijnlijk is dit een software dingetje maar ik wacht af;)

Vraag me eigen eigenlijk af waarom jij niet een nieuwe iPhone gekregen hebt met die barst in je scherm? Was het nog wel binnen de garantie periode?

Bijdrager
    lovelace

Uiteraard is en schermpje verwisselen goedkoper dan een geheel nieuwe iPhone.

En ja, het viel nog binnen de garantie periode

Bijdrager
    BasiX

Ik ben op dit moment bezig met m’n 4e iPhone. Als ik dat optel met de 3 iPhones die m’n zusje heeft gehad zegt dat waarschijnlijk genoeg. Misschien ben ik een zeikerd, maar ik wil gewoon een goed werkend product. En met een nette, toch krachtige, brief of e-mail kan je heel ver komen. Je dus niet zomaar af laten schepen.

Bijdrager
    lovelace

BasiX bedankt!:)

Maar jij mailt dus altijd?

Wat schrijf/zeg(bellen) je? Doe je heuuuuuul boos, of rustig het zielige persoontje uithangen :innocent:

Bijdrager
    lovelace

t-mobile heeft maar niet teruggebeld, ik heb even gebeld.

Ze zijden dat er nog onderhoud was aan het systeem daar. Vrijdag moet ik terug bellen….

Bijdrager
    BasiX

Ik heb het sowieso een beetje gehad met T-Mobile zelf, dus ik neem gewoon direct contact op met Solid Vision. Dit is het bedrijf dat de reparaties en controles verzorgt voor T-Mobile. Hier een mail die ik de laatste keer heb geschreven, deze heb ik overigens ook in dit nieuwsbericht gepost.

Bekijk de mail hier: http://www.heypasteit.com/clip/985

Bijdrager
    lovelace

Ik heb net gebeld met de telefoniste van het reparatie centrum, ik krijg een ‘nieuw’ toestel.

De telefoniste zij dat ik een toestel (iPhone 3G 16GB) maximaal 8 dagen is gebruikt door een ander persoon.

Lekker is dat! Hopelijk is het in perfecte nieuw staat, iig zonder krasjes.

Ze bellen me nog terug wanneer er 1 beschikbaar is…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.