9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    4iam

Slaap LaCietje slaap. Lampje blijft branden.

sinds kort blijft het lampje van mijn externe firewire LaCie branden als PB in slaapstand gaat. de schijf stopt wel met draaien.
    iemand enig idee waar dit aan ligt?

Bijdrager
    Uxmal

“What the LaCie”

Maakt toch niet uit, wel? Bij mij ook, maar heb er geen last van, sterker nog, what the lacie.

Bijdrager
    MacBeer

Volgens mij kun je in het ‘energiestand’ paneel externe schijven wel of niet in de slaapstand zetten. Ik denk dat het probleem daarmee te maken heeft.

Het lampje van mijn LaCie staat altijd aan, maar mijn schijf gaat ook nooit in de slaapstand.

Bijdrager
    Panthertje

Standaard zou het blauwe lampje idd uit moeten gaan, zodra mac en HD slapen.

Bijdrager
    Deskman

Oja? Bij mij blijven ze allebij braaf blauw gloeien als mijn macje uitrust van de vermoeienissen.

Bijdrager
    Panthertje
    ”Deskman”

Oja? Bij mij blijven ze allebij braaf blauw gloeien als mijn macje uitrust van de vermoeienissen.

Dan zal er bij mij wel iets niet goed zitten :?

Bijdrager
    pluim

Misschien moet je gewoon je PB niet laten slapen;)

Bijdrager
    B3dd

zet er aub bij welke je hebt
    De mijne porsche 160gb net nieuw, heeft dat ook als ik de schijf in de prullebak drop, schakeld ie uit. no fuss zit knopje waar mee je hem echt uit zet.

Bijdrager
    Deskman

Aan mijn G4 gaan ze uit in deep sleep, op de G5 blijven ze branden. Zal misschien iets te maken hebben met hoeveel spanning er op de Firewire bus blijft staan

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.