4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    PrOnTo

Snow Leopard wil niet updaten

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem. Ik heb net SL op een iMac 24′ van april 2009 geïnstalleerd voor de Mac App Store, en daarna wilde ik gelijk alle updates downloaden via ‘software update’ maar hij kon niks vinden. Dus ik download de combo update van 10.6.6 maar hij gaf een foutmelding dat er iets fout was met de schijf. Verbaasd ging ik naar schijfhulpprogramma en herstelde de schijfbevoegdheden en heb de schijf ook gecontroleerd. Maar daar was het probleem, er kwam een pop-up dat hij niet verder kon controleren en dat ik de schijf moest herstellen. Moet ik dat nu gaan doen? Want ik ben bang dat ik bestanden ga verliezen. En desalniettemin heb ik ook alleen de Leopard versie(grijze dvd) die je bij de iMac kreeg. Want aan de update dvd van SL kan je niks in deze situatie?
    Alvast bedankt!

Gr. Paul

Bijdrager
    Yggdrasil

Je gaat geen bestanden verliezen als je het op de volgende manier doet:

– Je steekt je Snow Leopard schijf in je iMac en je start opnieuw op.
    – Als je de ‘boing’ hoort, dan duw je op ‘alt’/option.
    – Je selecteert de Snow Leopard schijf
    – Dan krijg je ’n welkomstvenster van Mac OS X om je taal te selecteren. Je klikt op je gewenste taal
    – Vervolgens ga je niet installeren maar kies je bovenaan voor ‘Hulpprogramma’s’ en daar kies je Schijfhulpprogramma.
    – Je doet ‘herstel schijf’.
    – Hij zal je Schijf herstellen en herstarten

Hiermee zou het moeten lukken!

Bijdrager
    PrOnTo

Ok bedankt Nick ik zal het proberen.

Bijdrager
    Hansi2124

Je hebt je aangesloten bij een eerder topic. Waarom dan nu een nieuw topic aanmaken?
    Graag verder in het hier vermelde topic dan.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.