5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    P3t3r

…SL: LexMark WiFi printer werkt niet meer…

Tja…, alles prima in Leopard 10.5.8 maar nu in 10.6 werkt mijn WiFi printer niet meer. Lexmark heeft ook geen SL drivers… -zucht!- hoe lang was de SL beta beschikbaar? maanden? Suf hoor, zo’n fabrikant. Nu maar wachten op nieuwe drivers of heeft iemand al een work-around gevonden?

Inactief
    Anoniem

Misschien kan je even aangeven om welk type printer het gaat van Lexmark. Misschien zijn er “lotgenoten” of juist mensen die je kunnen helpen bij het zoeken naar een oplossing..

Bijdrager
    Pieterr

Misschien kun je toch de Leopard drivers gebruiken, vergelijkbaar op deze manier voor Canon printers:

10.6: Install Canon printer drivers in Snow Leopard

Because the Canon printer driver installation program will not recognize Mac OS X 10.6, you can’t install your printer drivers even though Snow Leopard is a minor update.

To install your Canon printer drivers…

1. Download the driver disk image.
    2. Mount the disk image and copy the installer package to your desktop.
    3. Control-click on the package and choose Show Package Contents from the pop-up menu.
    4. Navigate to Contents ┬╗ Resources and delete the file InstallationCheck.
    5. Now double-click the package and install the drivers normally.

Zie ook Apple Lexmark Printer Driver – 1.1 for OS X 10.5 and lexmark printers.

Bijdrager
    tw

mijn x4550 werkt gewoon met de 10.5 drivers.. overigens wel 21-8 nieuwe versie uitgekomen, maar wordt nog niet vermeld dat ie ook voor 10.6 geldig is.. maar werkt dus wel

Bijdrager
    P3t3r

…wanneer ik nu de 10.5.8 drivers ophaal voor mijn LexMark 4850 krijg ik de melding dat Rosetta ge├»nstalleerd moet worden? Huh? Krijg ik dan weer PowerPC meuk op m’n ‘schone’ Snow Leopard systeem?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.