4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Flower

Skype video probleem(pje)

Hallo daar! Ik hoop dat iemand over het volgende iets zinnigs kan zeggen?

Ik heb Skype 2.5.0.85 op de Mac (10.3.9) draaien en alles werkt goed op 1 ding na.

Als ik naar iemand bel zie ik nog twee videoschermpjes onder elkaar waarin 1x mezelf. In het andere schermpje verwacht ik dan de ander zodra hij opneemt, maar helaas…

Zodra de ander opneemt verschijnt het beeld van diegene groot en verdwijnt het beeld van mezelf. Ook zie ik geen klein schermpje met mezelf linksonder in dit grote scherm, zoals onder Windows dus blijkbaar wel het geval is.

Het zou wel handiger zijn om mezelf te kunnen zien, dan weet ik of ik wel goed voor de camera zit namelijk en dan kan ik mijn zoontje ook leuk in beeld zetten voor opa en oma.

Groetjes!

Bijdrager
    Oppie

Op mijn Skype, versie 2.0.0.6 doet ie het wel zoals bedoeld en zoals jij wenst.

Bijdrager
    Flower

Ha, wie weet… Ik heb even gezocht en met moeite een oudere versie gevonden. Ben hem nu aan het downloaden dus ik ben heel benieuwd! I’ll get back to you.

Bijdrager
    Flower

In deze versie werkt het inderdaad wel goed!

Maar… ik krijg wel gelijk een nieuw probleempje. Na enige tijd komt er een enorme storing in het geluid en het enige wat helpt is Skype quitten en opnieuw opstarten…

Heb jij daar geen last van?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.