5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    artyr

Skype op IPad wifi probleem

Een raar geval.Mijn vrouw verblijft momenteel in een verpleeghuis en heeft daar een onbeveiligde wifi verbinding.Ze heeft daar problemen met Skype de verbinding word iedere keer verbroken als ze een video call wil maken de chat functie werkt wel.Gewoon internetten gaat ook goed.
    Nou heb ik het thuis gecheckt over de wifi die wel beveiligd is en dan werkt Skype wel naar behoren met de zelfde contacten.
    Mijn vraag is kan dit probleem komen door de onbeveiligde wifi? Of is deze openbare wifi misschien beperkt in de mogelijkheden. Ik zie niks in de voorwaarden staan.Ik log natuurlijk wel in op dat netwerk.
    We hebben een Ipad pro 9,5 ios10,3,2.
    Iemand een idee?

Jack.

Bijdrager
    r.heijma

Misschien is het gewoon erg druk in het verpleeghuis. Iedereen wil wel op de wifi. Probeer het eens ‘s-ochtends vroeg of ‘s-avonds laat.

Bijdrager
    artyr

Zou kunnen maar ik denk niet dat het merendeel van de patienten (hoe jammer ook)in staat zijn om te nternetten.
    Maar ik zal het eens proberen.

Bijdrager
    vuurvreter

Het zou heel goed een (opgelegde) beperking van het wifi netwerk kunnen zijn.
    Vraag er eens na bij de verpleging of zij er iets van weten, want je vrouw zal vast niet de 1e zijn met dit probleem.

Iig beterschap met je vrouw.

• Deze reactie is gewijzigd 9 maanden, 2 weken geleden door  vuurvreter.
    • Deze reactie is gewijzigd 9 maanden, 2 weken geleden door  vuurvreter.

Moderator
    Night

Ik gok ook op beperkingen op het openbare wifi-netwerk om hierop netwerk-belastende acties te verminderen om dit openbare netwerk zo toegankelijk mogelijk te houden. Als iedere bezoeker gaat skypen, dan zullen de verbindingen wellicht als een kaartenhuis in elkaar storten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.