25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    Xserve

Skype op een Mac mini

de Mac mini heeft geen Audio-Invoer poort.
    Heeft iemand een idee om Skype dan op die mac te draaien?
    een tijdelijke oplossing volstaat.

met andere woorden; een mac mini mét een microfoon

Bijdrager
    G3FX

Moet je voor skype dan een microfoon hebben?

En er zijn hardware matige oplossingen om via een USB of Firewire poort een audio apparaat aan te sluiten.

Bijdrager
    TonE

Een USB hand of headset.

Bijdrager
    vogel
    ”G3FX”

Moet je voor skype dan een microfoon hebben?

En er zijn hardware matige oplossingen om via een USB of Firewire poort een audio apparaat aan te sluiten.

Heeft een Mac mini een ingebouwde microfoon? Ikzelf gebruik gewoon de ingebouwde mic van m’n iBook en heb het geluid in de prefs op built in gezet, anders verstaat de ander mij niet en hoor ik de smurfen…
    Werkt prima zo.

Bijdrager
    Xserve

de macmini heeft ingebouwde luidsprekers, een Audio-Uitvoer-poort maar geen invoerpoort.
    heeft niemand een ander oplossing, bv een microfoon emuleren, door oortjes als microfoon te gebruiken en de interne luidsprekers als geluidmaker

je kan niet bellen met Skype zonder microfoon of geluidmaker

Bijdrager
    Ross

of een imic kopen of een headset met usb aansluiting.

Bijdrager
    Robbes
    Bijdrager
    ivan.roos

MacMice

Bijdrager
    chonazz
    ”Xserve”

de macmini heeft ingebouwde luidsprekers, een Audio-Uitvoer-poort maar geen invoerpoort.
    heeft niemand een ander oplossing, bv een microfoon emuleren, door oortjes als microfoon te gebruiken en de interne luidsprekers als geluidmaker

je kan niet bellen met Skype zonder microfoon of geluidmaker

Audio uit kan nooit een audio in worden, een koptelefoon wel een mic, maar dan heb je nog steeds geen ingang.. en het is ook niet gezond voor de headphone.
    Ik zou een iMic kopen, iets meer dan 30 euris, en je hebt er inneens een andere audio out bij, ze zijn wel niet tegelijk te gebruiken.
    Zusje heeft er ook net een gekocht om de fender in garageband te krijgen… Werkt uitstekend, proffesioneel is het wel niet. Maar voor skype zeker voldoende…

Bijdrager
    nma

Ook een oplossing wellicht?!

Bijdrager
    Webbiker

Binnenkort komt op onze site een nieuwe afdeling met WiFi en USB telefoons. Hier zullen we oa ook de officiele Skype telefoon gaan verkopen. Deze telefoon is via USB aan te sluiten en werkt perfect samen met Skype. Hij gaat rond de €40,- kosten, denk ik.

Bijdrager
    sgaap

Ik heb gewoon een imic (griffin) icm een headset, gewoon via usb (line) in en out

//edit: beetje dubbelpost zie ik nu

Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Bijdrager
    TonE
    ”Sybke”

Binnenkort komt op onze site een nieuwe afdeling met WiFi en USB telefoons. Hier zullen we oa ook de officiele Skype telefoon gaan verkopen. Deze telefoon is via USB aan te sluiten en werkt perfect samen met Skype. Hij gaat rond de €40,- kosten, denk ik.

Als je deze bedoeld?

http://www.shop.voipvoice.com/shop/Default.asp

Nou die doet het maar voor de helft, wacht nu al bijna 3 maanden op de beloofde USB driver:(

Bijdrager
    Obi

mac mini met BT icm een BT headset

Bijdrager
    Webbiker
    ”TonE”

Als je deze bedoeld?

http://www.shop.voipvoice.com/shop/Default.asp

Nee, die bedoelde ik niet. Ik bedoelde deze:

Volgens de leverancier is deze telefoon mac-compatible, heb hem alleen zelf nog niet kunnen testen.

Bijdrager
    TonE

Quanta costa? en is er driver support voor?
    Ik heb zo langzamerhand de buik vol van het wachten op driversupport voor de Cyberphone K.

Bijdrager
    TonE

Volgens de leverancier is deze telefoon mac-compatible, heb hem alleen zelf nog niet kunnen testen.

Oh sorry, dit zag ik pas later.
    Eerst maaar ’s zien dan of ie volledig mac compatibel is.

Bijdrager
    Webbiker

De Skype Phone die ik eerder heb laten zien in dit topic is sinds vandaag bij ons op de site te bestellen.

De leverancier heeft me nogmaals verzekerd dat de telefoon meteen werkt onder Mac OS X en dat er geen extra drivers nodig zullen zijn.

Bijdrager
    cjknl

@Sypke
    Heb je zelf die Skype Phone op Mac OSX 10.3.9 getest?
    En zo ja, werkt dit dan als een ‘normale’ telefoon, of dien
    je toch nog extra handelingen te verrichten voordat je met
    SkypeOut kunt werken?

Ik gebruik nu een Jabra 250 headset en dat gaat redelijk goed.
    Soms echter, voor anderen/ouderen, is een ‘gewoon toestel’
    te prefereren.

Graag jouw ervaring uit ‘eerste’ hand!
    Cees

Bijdrager
    Webbiker
    ”cjknl”

Heb je zelf die Skype Phone op Mac OSX 10.3.9 getest?

We bestellen onze producten pas bij de leverancier als ze bestelt zijn op onze site. We hebben dus niets op voorraad en kunnen het daarom ook niet testen.
    Ik zal kijken of we er 1 kunnen bestellen om te testen (dat moet ik eerst overleggen met de shop manager), ik ben alleen de webmaster en ga normaliter niet over dit soort zaken.

update: Net overleg gehad met de manager en we gaan er 1 bestellen die ik thuis dan mag gaan testen. Op mijn werk hebben we helaas alleen pc’s…
      Ik laat het zo snel mogelijk weten of de informatie van de leverancier klopt.[/list:u:9a721d26b5]

Bijdrager
      cjknl

@Sybke
      OK! Bedankt zover. Ben erg benieuwd.
      Cees

Bijdrager
      Webbiker

We hebben de eerste Skype phone waarschijnlijk vrijdag in huis. Aangezien het ook nog koninginnedag is zaterdag zal ik pas zondag of maandag rapport kunnen uitbrengen.

Bijdrager
      WouterP

Er zijn toch genoeg van die USB microfoons zzz
      neem er zo eentje, en dan misschien eentje waar meteen een webcam inzit

Bijdrager
      Webbiker

Ik heb mijn bevindingen met de Skype Phone in een nieuwe topic gezet.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.