4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    garenor

Skype haperende notificatie geluiden

Ik heb sinds gisteren een iMac 24″ en heb via migratie assistent mijn gebruikersaccount terug gezet van mijn 17″ iMac. Dit is echt perfect gegaan, alleen heb ik 1 probleem. Skype.

Het opstartgeluid van skype wordt afgekapt op de helft, en ook als er iemand een berichtje typed, hoor je het vaak niet, aar af en toe wel. Dit is echt heel irritant. Bellen met elkaar gaat perfect en zo, alleen die notificatie geluiden gaan niet goed.

Heb het programma al eens verwijderd (met de bijbehorende plist bestanden), maar dit helpt ook niet. Tevens een nieuw gebruikersaccount aangemaakt, en skype via een ander account aangemeld, precies hetzelfde.

Iemand een idee? Ik gebruik skype heel erg veel, en de geluiden zijn belangrijk.

Alle leopard updates geinstalleerd (skype 2.7 (skype 2.8 beta heeft hetzelfde)

Bijdrager
    defores

Schijfhulp programma rechten herstellen.
    OSX uptodate – skype nieuwste versie?
    Internet delay?

Schone account maken, daar skype nog eens testen.

Persoonlijk ben ik niet zo van de migratie systemen (zowel niet als bij Linux/Windows of OSX).
    Schone installatie bespaard je vaak veel ellende.

Bijdrager
    garenor

Rechten herstellen heeft geen resultaat…

Als er even geen geluid is geweest vanuit skype (dus niks getyped) en iemand typed dan iets (of komt online, of ik type iets) dan hoor ik niets. Maar doe ik dat meteen nog een keer (berichtje typen en doorsturen) dan is het wel weer goed. Echt wazig…

OSX is up to date
    Skype up to date

Het is dus een schone installatie, heb alleen het gebruikersaccount geimporteerd

En bij een nieuw aangemaakt account, exact hetzelfde…:(

Bijdrager
    garenor

Eeh, We hebben hier 4 nieuwe iMacs met skype, en allemaal hetzelfde probleem. Zou het hem toch ergens in moeten zitten dan… Iemand een idee?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.