8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    ctxppc

Skype doet aan multitasking op iPhone 3G

Dag allemaal.

Ik ben verward. Sinds juli start Skype automatisch op op mijn iPhone 3G in de achtergrond. Ik kan zien dat het proces actief is via iStat en Free Memory. Er is geen jailbreak aanwezig en ook geen hacks. Skype toont zelfs meldingen wanneer ik gebeld wordt en starten van Skype duurt minder dan een seconde. Er is geen multitasking UI te vinden en toch gedraagt Skype zich even snel. Is dit een bug of is het VoIP-framework op de achtergrond toch beschikbaar voor de iPhone 3G? Ik heb Skype verwijderd en opnieuw geïnstalleerd: het is nog daar. Geen enkel programma heeft dit “probleem”.

Bizar, hè? :crazy:

Vriendelijke groeten.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Volgens mij krijg je notificaties via Push. En Skype blijft natuurlijk ook in het geheugen, dus ik denk dat er niet echt gemultitaskt wordt. Ik kan het echter niet zelf testen, want de 3GS kan wel multitasken.

Bijdrager
    Matanza

Ik heb met mijn oude Ipod Touch ook altijd notificaties gehad van Facebook. Idd via Push. Zal bij skype ongeveer hetzelfde zijn.

Mvg,

Bijdrager
    ctxppc
    Waffle op 29 augustus 2010

Volgens mij krijg je notificaties via Push. En Skype blijft natuurlijk ook in het geheugen, dus ik denk dat er niet echt gemultitaskt wordt. Ik kan het echter niet zelf testen, want de 3GS kan wel multitasken.

Ik heb het opnieuw getest, met Push Notifications uitgeschakeld. Hetzelfde effect.

Ik was vergeten te zeggen dat een gesprek gewoon doorgaat na het drukken van de thuisknop. Dezelfde groene statusbalk. Evernote kan geen opname maken in de achtergrond.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Weet je zeker dat je geen 3GS hebt? Is de tekst ‘iPhone’ op de achterkant grijs of reflecterend zoals het ?-logo?

Bijdrager
    ctxppc
    Waffle op 29 augustus 2010

Weet je zeker dat je geen 3GS hebt? Is de tekst \’iPhone\’ op de achterkant grijs of reflecterend zoals het ?-logo?

Ik ben echt ervan zeker. Alleen Skype doet eraan mee, ik heb geen kompas, geen 256 MB RAM (dus een übertrage iPhone) en ik heb het gekocht 7 maanden na de klassieke iPhone. Misschien moet ik eens een video maken als ik morgen in België terugkeer…

Bijdrager
    Trat

Lijkt me eerder een bug dan een feature. Heb je dit al op het Skype forum gepost? Zou ik zeker doen: dan weet je zo hoe de vork in de steel zit…

Bijdrager
    ctxppc
    Trat op 29 augustus 2010

Lijkt me eerder een bug dan een feature.

Niet voor mij!:razz:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.