5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Martens

Skype client?

Is er een programma dat het Skype protocol kan gebruiken op de Mac? De mensen van Skype zelf zijn volgens mij niet echt van plan om ooit een Macversie te maken, maar er zijn vast wel een stel hobbyisten die met zo’n project bezig zijn toch? Ik kan ze alleen niet vinden ;[

Bijdrager
    macmike32
    ”Mirg”

Is er een programma dat het Skype protocol kan gebruiken op de Mac? De mensen van Skype zelf zijn volgens mij niet echt van plan om ooit een Macversie te maken, maar er zijn vast wel een stel hobbyisten die met zo’n project bezig zijn toch? Ik kan ze alleen niet vinden ;[[/quote]werkt wel op mac maar je moet wel ff vpc downlowden versie window 2000 anders werkt het niet gr mike

Bijdrager
    Martens

Ik heb niet zo’n brute Mac dat ik VPC makkelijk kan draaien. Noujah, het draait wel, maar ik wil ondertussen op volle snelheid iTunes, Photoshop, MSN, Safari, Transmit, iCal, Mail en BB-Edit kunnen blijven gebruiken, en dat zit er dan niet meer in. ;] VPC is daar ook niet voor bedoeld trouwens. ;]

Bijdrager
    bassbug

Nog ff geduld. Skype beta wordt getest (en werkt erg goed!)

Bijdrager
    Ruben

[mod:2b2fb8abf2=”iRuben”]Er komen nu een beetje teveel Skype topics. Gebruik s.v.p. een van de bestaande… bij voorkeur deze: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=20885%5B/mod:2b2fb8abf2%5D

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.