11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    mrk_webber

Skype – Bluetooth headset – werkt niet?

Ik probeer nu al een tijdje mijn Bluetooth headset (Motorola H350) op mijn Skype werkent te krijgen, maar tot mijn spijt werkt het nogsteeds niet. Ik heb de headset geinstalleert en ook gekozen in het Skype menu voor audio in+uit – zodra ik bel loopt de Powerbook G4, OS X 10.4.6, Bluetooth 1.7.3f4 vast. Heeft iemand enig idee wat dit veroorzaakt en wat ik er aan kan doen, zou toch graag mijn bluetooth headset willen gebruiken…

Alvast bedankt,

Mark Webber

Bijdrager
    Napsju

Heb je een losse bluetooth module? (USB)? Of een interne? Werkt namelijk alleen met een interne of een D-Link DBT120 USB adapter.

Heb je je headset ge’paired’? Te vinden in de handleiding van de headset hoe je hem discoverable maakt. Het ‘pairen’ van een headset kan vervolgens met de bluetoothconfiguratieassistent.

10.4.7 installeren lijkt me ook geen slecht idee. Te vinden via je software-updater linksbovenin via het :apple: -tje.

Bijdrager
    IT2Be

Heb je een losse bluetooth module? (USB)? Of een interne? Werkt namelijk alleen met een interne of een D-Link DBT120 USB adapter.

Huh, bedoel je dat dit speciaal voor die Motorola geldt? Want ik werk al meer dan een jaar met de combi Jabra 250 – PowerBook/PowerMac met interne BlueTooth zonder problemen

Bijdrager
    Napsju
    ”IT2Be”

Huh, bedoel je dat dit speciaal voor die Motorola geldt? Want ik werk al meer dan een jaar met de combi Jabra 250 – PowerBook/PowerMac met interne BlueTooth zonder problemen

Lees jij wel goed? Ik heb het helemaal niet over een Motorola, en geef duidelijk aan dat een BT headset alleen met een interne BT module werkt. Wat is het probleem? Je geeft zelf toch aan dat het werkt met een interne BT module? :roll:

Bijdrager
    IT2Be

Nee, ik lees niet goed. Sorry ik las alleen de D-Link.

Bijdrager
    Napsju

Foutje, kan gebeuren… :wink:

Bijdrager
    mrk_webber

Ja, heb de H350 headsted gepaired met OS X en hij is ook te zien in het menu van de audio in-uit van Skype – als ik de headset selecteer en iemand probeer te bellen loopt OS X vast – heb net ge-update and werkt nog steeds niet! Enig idee wat dit veroorzaakt?

Dank,

Mark

Bijdrager
    mrk_webber

Oh, en heb een ingebouwde Bluetooth module.

Mark.

Bijdrager
    2manydjs

Vandaag heb ik een bluetooth headset van Logitech gekocht (25 euro mediamarkt) om te gebruiken voor skype en dergelijke.
    Echter als ik hem probeer te pairen krijg ik de melding dat mijn bluetooth hardware geen headsets ondersteund.
    Ik heb het onder andere geprobeerd met een d-link dbt-120.

Weet je zeker dat het met deze dongle zou moeten werken?

Bijdrager
    iDuck

Sinds 10.4.7 werkt hier de Bluetooth headset ook niet meer. Zowel interne module als de D-Link.

Bijdrager
    2manydjs

Oplossing voor mijn probleem gevonden: de Apple Bluetooth Firmware Upgrade (1.2) werkt ook voor de dlink usb dongle.
    Hiermee is het probleem opgelost.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.