3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Paulkwee

Skype app op de achtergrond actief houden

Mijn Skype heeft een zakelijk telefoonnummer gekoppeld en de app gebruik ik op mijn iPhone 7 voor zakelijke doeleinden.

Hoe kan ik er voor zorgen dat Skype altijd op mijn achtergrond draaide?

Wanneer ik de app namelijk even niet heb gebruikt dan sluit ie een soort van en dan gaat mijn telefoon dus niet over wanneer ik word gebeld via Skype.

Bijdrager
    csteelooper

? IK heb hier een iPhone 6S en ik hoef Skype niet eens op de achtergrond open te houden om te kunnen worden gebeld. Ik heb wel (binnen Skype) ingesteld dat ik altijd online ben. Misschien moet je dit ook even doen? Zit je (al) op iOS10 of nog niet? Want dat kan een en ander wel beĆÆnvloeden. Voorzover ik weet heeft Apple VoIP-apps sinds iOS9 al toestemming gegeven om hun ding te doen (lees: er kunnen oproepen binnenkomen zonder dat de app zelfs maar op de achtergrond hoeft te draaien), maar in iOS10 is de integratie vervolmaakt: je ziet nu eigenlijk niet eens meer verschil tussen een normale oproep en een VoIP-oproep. Bij mij werkt dit alles dan ook prima. Ik zou zeggen: open Skype en check je settings; wellicht kun je daar, net als ik, nog instellen dat je altijd online wilt zijn (of toch mĆ­nimaal ‘afwezig’; in ieder geval niet ‘offline’, want dan werkt het inderdaad niet).

Bijdrager
    Paulkwee

Ik gebruik iOS10 al en mijn status is ook “online”. Toch gek, want soms test ik het en dan hoor ik op de bellende telefoon wel de toon dat hij overgaat, maar op de ontvangende telefoon gebeurt niets.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.