4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Pieterr

Skype 5 (beta) for Mac

Skype 5.0 Beta for Mac

We are happy to announce a brand new version of Skype for our Mac users.

The new version of Skype brings a new user experience and many new features.

The most important new features are:

* New user interface
    * Group Video Calling
    * Improved experience during network-compromised calls
    * Offline Instant Messaging

Please remember that this is a beta release of Skype 5.0 for Mac. This means that we are still working on fine tuning the application and that there might be cases where Skype does not perform as you expect.

Skype 5.0 for Mac runs on Leopard (10.5.8 and newer) and on Snow Leopard (10.6.X).

(via de buren)

Bijdrager
    iep

Hier ook maar geinstalleerd. Ziet er een stuk frisser uit en alles lijkt een wat sneller te reageren. De settings vind ik ook een heel stuk overzichtelijker. Wat dan weer wel erg jammer is, is het feit dat alles nu in 1 venster gaat. Dat gaat nogal in tegen de natuur van OS X waarin je dingen in losse vensters hebt. Ik heb ook gemerkt dat als je op “contact toevoegen” klikt je contactlijstje wordt vervangen door een zoekscherm. Op zich handig ware het niet dat er geen zichtbare manier is om terug te keren naar je contactlijst. Ik kwam de optie tegen in het menu File, je moet cmd-w gebruiken (ik had esc verwacht want dat is de standaard voor annuleren, cmd-w is venster sluiten wat je in dit geval niet doet).

Bijdrager
    BasiX

Vind het alles behalve handig. Ik hou er niet van dat alles in één venster is gepropt. Daarbij is het chatvenster meer wit dan tekst. Als je een bericht verstuurd hebt kan je meteen gaan scrollen om te zien wat de vorige berichten waren.

Ik blijf lekker bij de oude versie.

Bijdrager
    Pieterr

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.