7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    macsiem

Skype??

Naast iChat gebruik ik Skype om met de Windowers kontakt te krijgen, ook met camera.
    Soms zie ik in het Skype venster dat iemand online is, maar diegene reageert dan niet bij mijn oproep. wanneer ik dan via de normale telefoon bel en vraag warom ze niet reageren vertelllen ze niet achter de PC te zitten., maar dat die wel standby staat. Wie weet wanneer Skype aangeeft dat iemand online is? Moet de PC een bepaalde stjd standby staan alvorens Skype zegt dat deze nu ofline is?
    Kan iemand wat meer over de ins en outs vertellen over het Skype protocol?
    Met Google zag ik niet duidelijk een antwoord.

Bijdrager
    1973

Volgens mij staat er op site van Skype toch een heleboel informatie.

Bijdrager
    pinkie

De gebruiker kan dat zelf instellen in de voorkeuren. Ik ken het probleem, men is een beetje lui 8)

Bijdrager
    jspr

Net als met MSN, iChat en ook Skype kun je als gebruiker instellen wanneer de “status” veranderd.
    Waarschijnlijk heeft die persoon een hele lange actief status ingesteld terwijl meneer/mevrouw al een uur beneden zit.

De onderste 2 opties hebben daar mee te maken.

Bijdrager
    macsiem

Ik hoop dat die windowers dat ook kunnen instellen en snappen. Bedankt, het is mij nu duidelijk

Bijdrager
    jspr
    ”macsiem”

Ik hoop dat die windowers dat ook kunnen instellen en snappen. Bedankt, het is mij nu duidelijk

Windows users kunnen dat ook instellen, maar Spype voor Windows is een wirrewar van tabbladen. Als je wil kan ik een screenshot maken als mijn Xp machine aan staat.

Bijdrager
    Bor

gerne…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.