7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    SvS

Skylanders Starters pack – Wii of Tablet?

Hai,
    Mijn zoon wilt graag Skylanders Trap Team starterspack.
    Hij heeft de andere twee series al.
    Er is verder geen reden om het nu gaan te kopen voor hem, maar Intertoys hanteert nu beste actieprijzen; zo laag is t nog niet geweest, dat ik het wel alvast kan kopen voor sinterklaas.
    Maar ik zit met dilemma; StartersPack voor Wii òf voor Tablet? (ipads compatibel) zijn er mensen hier die ervaring hebben met Tablet versie of die mij wat advies kunnen geven?

Bijdrager
    MacBermaster

Ik heb de tablet versie laatst aan mijn zoontje gegeven voor zijn verjaardag. Hij is er echt helemaal weg van. Het werkt perfect. Voordeel van de tablet versie is natuurlijk dat het mobiel is en overal te spelen is. Bij de wii versie zit je aan de TV vast. Ik zou voor de tablet versie gaan.

Bijdrager
    Shmoo

Geen idee wat het andere is maar volgens mij iets met monsters en poppetjes verzamelen.

Ik denk dat een iPad leuker is op de langere termijn omdat je er meer dan alleen spelletjes mee kunt doen. iPad is ook een stukje fragieler ( zeker in handen van kids, ongelukje ) en er komen misschien nog wat kosten bij in de toekomst voor alle games.

Bijdrager
    SvS

Ja, iPad 3nd en iPad mini Retina is al in huis en daar dus al bekend mee. (evenals Wii)
    Het gaat om spelconsole van Skylanders, startpakket, daar zijn meer versies van; voor Wii U, PS4, Wii, etc. maar nu ook voor Tablet en ik twijfelde eerst tussen Wii en Tablet versie. Denk dat we voor tablet gaan.

Geblokkeerd
    Alison

Stel dezelfde vraag op een WII forum en iedereen adviseert een WII……

Alison

Moderator
    Poezenbeest

Hier hebben we beide, maar de Wii is toch favoriet bij de kinderen. Zelf zie ik ook de voordelen van de Wii. De kinderen zitten niet zo dicht op een scherm, daarnaast kan je ze zelf helpen door een Skylander er bij te zetten. Ander voordeel aan de Wii-versie is dat de poppetjes van Swap Force en Giants ook gewoon werken en die vrij goedkoop te vinden zijn bij kringloopwinkels.

Voor Skylanders heb je eigenlijk alleen Trap Masters en vallen nodig, van elk element (7) eentje. De poppetjes zijn erg mooi gemaakt en staan hier op een apart plankje mooi te wezen, dat heb je bij de iPad-versie dan weer niet. Ik vind het wisselen van Skylander op een Wii ook beter te begrijpen voor de kinderen.

Ik raad sterk de Wii-versie aan, al was het maar omdat kinderen geneigd zijn helemaal in een scherm te duiken en dat dan weer niet zo goed is voor de ogen. Het is daarnaast een erg leuk spel om zelf ook te doen.

Bijdrager
    SvS
    Poezenbeest op 23 juni 2015

Hier hebben we beide, maar de Wii is toch favoriet bij de kinderen. Zelf zie ik ook de voordelen van de Wii. De kinderen zitten niet zo dicht op een scherm, daarnaast kan je ze zelf helpen door een Skylander er bij te zetten. Ander voordeel aan de Wii-versie is dat de poppetjes van Swap Force en Giants ook gewoon werken en die vrij goedkoop te vinden zijn bij kringloopwinkels.

Voor Skylanders heb je eigenlijk alleen Trap Masters en vallen nodig, van elk element (7) eentje. De poppetjes zijn erg mooi gemaakt en staan hier op een apart plankje mooi te wezen, dat heb je bij de iPad-versie dan weer niet. Ik vind het wisselen van Skylander op een Wii ook beter te begrijpen voor de kinderen.

Niet helemaal juist. Poppetjes kun je ook verwisselen bij tablet-versie. Enige verschil tussen Wii en tabletversie is dus aansluitstuk, maar uitbreidingen, portaal etc zijn bij beide aanwezig.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.