6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    bassbug

Sjips!… onze iMac DV’s videokaart kaput?..

Sjips, is de (volgens Machouse) interne videokaart van onze iMac DV (400 mhz G3) kapot! We zien een heel donker paars beeld (en het is notabene een Grape iMac!)

Reparatie volgens Machouse ruim 350 eruo? Not!

Wat valt hier te doen?

Moderator
    Lucas Raggers

Ik heb precies hetzelfde gehad met precies dezelfde iMac. Bij mij deed hij het af en toe weer wel eens. Er valt niets aan te doen. Ik heb hem destijds voor 200 euro verkocht aan iemand van het klokhuis.

Bijdrager
    appleholic

Kijk ff naar andere topics over dit onderwerp.
    Ik heb al heel wat van dit soort problemen gehad met mijn iMacs. En dat kost inderdaad veel geld.

Bijdrager
    bassbug
    ”lucasraggers”

Ik heb precies hetzelfde gehad met precies dezelfde iMac. Bij mij deed hij het af en toe weer wel eens. Er valt niets aan te doen. Ik heb hem destijds voor 200 euro verkocht aan iemand van het klokhuis.

Hoe heb je dat gedaan? We willen dat ook wel doen! Wel voor 300 Euri dan, want deze is heel mooi! :)

Bijdrager
    bassbug

Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hij doet het weer!!!!!!!!

Blijkt dat er een firmware update moest plaatsvinden voordat je Jaguar installeert

Die sukkels bij Machouse hebben dat niet eens door/gezien… zucht…

Dus wie een slotloading iMac heeft en Jaguar wilt installeren: firmware updaten!

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=75130#English

Bijdrager
    2manydjs

Ik denk dat je geluk hebt. Een paars beeld betekend inderdaad vaak dat je video kaart kapot is.
    Ik hoop voor je dat het weg blijft.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.