5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    maarkj

[Opgelost] Sjablonen Office 2016

Goedenavond allen,

Ik heb een vraag over het opzoeken van sjablonen in Office 2016. Standaard worden er 24 sjablonen weergegeven, alleen bestaat er een mogelijkheid om naar meerdere te zoeken. (Afbeelding 1)

Mijn collega’s kunnen met die tool kiezen uit honderden sjablonen, alleen alleen geeft mijn Office niet thuis. (Afbeelding 2)

Na uren zoeken, vind ik alleen een Windows oplossing (Options > Trust Center > Trust Center Settings etc.) Deze optie is alleen voor Windows beschikbaar, dus hiermee kom ik niet echt verder.

Ik hoop dat er op het forum van OMT iemand is die mij verder kan helpen.

Afbeelding 1:

Afbeelding 2:

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 3 weken geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Bijdrager
    scotty2

Ik heb Ofiice 2016 maar wel in Engels en ik krijg ongeveer 32 templates waaruit ik kan kiezen voor een new document.

Wat ik heb gevonden is dat je met volledig woorden moet zoeken, dus “calendar” of “brochure” en niet “cal” of “bro”. Met “cal” of “bro” zegt Word idd dat hij/zij niets kan vinden.

Tis me niet gelukt om in een keer alle templates op mijn scherm te krijgen – verwchil met windhoos wellicht?

Moderator
    Night

Of je download degene(n) die je wil hebben:
    https://templates.office.com

Bijdrager
    ErikCh

Ik heb Office 2016 NL met Office365 abonnement… en sluit me aan bij scotty2.  Gewoon zoeken op volledige woorden geeft me de sjablonen die je kan vinden op de office site.  Is idd wel vervelend dat je volledige woorden moet intypen.

Bijdrager
    maarkj

<p class=”cite”>ErikCh op 21 juni 2018 om 11:44</p>
    Ik heb Office 2016 NL met Office365 abonnement… en sluit me aan bij scotty2.  Gewoon zoeken op volledige woorden geeft me de sjablonen die je kan vinden op de office site.  Is idd wel vervelend dat je volledige woorden moet intypen.

Gelukt, thanks mannen!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.