7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ilias

[Sitedesigncheck] Cateringsite

Oud ontwerp

[size=16:003fc4866f]Nieuw ontwerp[/size:003fc4866f]

Het ontwerp is nog niet af en daarom nog niet gesliced.

P.S. Ik heb dit maar in dit subforum geplaats (of moet het bij beeldbewerking?)

Bijdrager
    jpvk

ziet er stukken beter/professioneler uit, echter… dat lettertype… mooi letters, de plain text is echter niet optimaal …letters zijn wat geblokt/niet strak en scherp gelijnd. als je fonts gebruikt in adobe programmatuur ben ik gewend strakke letters te krijgen ongeacht de resolutie die je gebruikt… mss kan je dat veranderen (is vast lettertype tahoma, standaard windows lettertype)

Bijdrager
    ilias

Het lettertype zal uiteindelijke een web-friendly-font worden dat ik gewoon in de html schrijf.
    Ik heb het font in PS gewoon “standaard” gelaten (zie screenshot) om een beter zicht te hebben van het uiteindelijk resultaat.

Het is trouwens Verdana 14pt. Misschien dat ik in de toekomst sIFR zal gebruiken om een specifiek font te implementeren zonder geburik van images. Maar ik weet niet hoeveel tijd daar in kruipt dus das iets voor later.

Bijdrager
    Mcgerard

Ik zou zeker ook eens naar de tekst kijken. Bijv: Nadat u ons hebt gecontacteerd wordt er een afspraak gemaakt

Bijdrager
    Yannes

Er staat ook bij “hoe gaan we te werk”:

Zijn er dingen waar we je niet bij kunnen helpen dan kunnen we je nog altijd doorverwijzen.

Je kunt er beter van maken:

“Zijn er dingen waar we u niet bij kunnen helpen dan kunnen we u nog altijd doorverwijzen.”

Bijdrager
    Martijn Snels

Ik zou me een beetje laten inspireren door andere bedrijven want al dat zwarte oogt ook niet echt lekker.

Zelf vind ik de website van Hutten erg goed: http://www.huttencatering.nl/

Moderator
    Night

Je kan ook gewoon in je al eerder aangemaakte topic doorgaan hoor, dan komt ie automatisch weer bovenaan te staan in de ranking:

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1628784&highlight=sitecheck#1628784

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.