4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    ovdoorn

Sitecom- booster

Graag wil ik m’n bereik van het wireless vergroten (in huis) dmv uitbreiding van mijn Sitecom WL108 access point met een booster/repeater. Helaas is het mij niet duidelijk hoe dit werkt en welke types compatible zijn met m’n Sitecom. Daarnaast vraag ik me af of dit OS afhankelijk is (gebruik OSX10.3).
    Wie heeft hier ervaring mee?

Bijdrager
    Rini

wat ik gedaan heb is mijn linksys router als WDS primair station ingesteld.
    Mijn airport extreme daaraan gekoppeld. en zo vergroot je je bereik.

verder weet ik niet of er een antenne uitgang op zit ? anders kun je via de http://www.routershop.nl es kijken voor een antenne die wat meer bereik heeft.

hier bijvoorbeeld :http://www.routershop.nl/nl/dept_56.html

Inactief
    Anoniem

Ah … een topic gevonden over mijn probleem … handig de zoekfunctie! :wink::P
    Ik heb een Sitecom WL-114 54Mbps router die het nu eindelijk prima doet alleen is het bereik op mijn iBook slecht! De XP computers met een externe netwerkkaart hebben een “Uitstekend” bereik en dat komt waarschijnlijk doordat er een externe kaartje op zit met antenne! Is er een wifi-booster/antenne voor mijn router te krijgen?

Diotav

Bijdrager
    Magelhaen

Gisteren een sitecomrouter WL-114 gekocht om eindelijk wireless te kunnen internetten, maar helaas…. Als ik met kabel van de ibook naar het modem (motorola surfboard) ga, geen enkel probleem. Maar via de router lukt het me niet om een verbinding met internet tot stand te brengen. Heeft iemand dit probleem al eens getackled en zoja hoe??

De ibook ziet wel het signaal van de router, maar het lukt niet om op het internet te komen. Bovendien lukt het ook niet om op de normale wijze op routerpagina te komen. Zou het daar eventueel aan kunnen liggen?

Help!!!!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.