13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    pimpel

sitecheck www.sensationbizart.be

www.sensationbizart.be

Okee, dit is mijn eerste fatsoenlijke site, kom maar op met die commentaar, wat vinden jullie ervan?

Ik weet het, past zich nog niet aan aan resolutie, omdat ik nog geen hoge resolutie-tekeningen in mijn bezit heb, dit komt nog wel. :P :P

Bijdrager
    GIJay

Je vraagt toch geen 9 euro voor buscemi… :(.

Man kan geen plaatjes mixen. Ik hoop dat je hem live geboekt hebt, maar waarom zou er dan dj bij staan.

Bijdrager
    pimpel

buscemi is voor het volk te trekken, dj tang is de ster :P

maja, die ken je waarschijnlijk niet, alhoewel hij onder kenners, als 1 van de beste wordt aanzien ….

Bijdrager
    bruno

Erg jammer dat de rolloverimages veel later geladen worden dan de rest, dat weet je echt bij god niet waar je op moet klikken…. preloader???
    design is niet echt super. Mischien kan je de volgende keer proberen wat langer door te schetsen.

Bijdrager
    pimpel

ja, de preloader komt er zoiezo nog aan, maar dit is nog maar prototype hee, alsook de kwalteit van de mannekes zou nog stuk moeten verbeteren …

Bijdrager
    WebJ

Nogal onduidelijk door gebruik van donkere kleurkeuze en je over ieder poppetje moet gaan om te kijken wat erachter zit…

Bijdrager
    iBert

Mooi concept, goede kleurkeuze, maar de graphics zijn soms ietwat rafelig en slordig, alsof ze niet volledig zijn afgewerkt. Ze zijn ook behoorlijk zwaar, nog niet de helft van alle internauten heeft breedband, maar surft nog steeds met 56k.

Bijdrager
    GIJay

Dan wil ik dj tang wel eens ontmoeten ;).

De site op zich vond ik helemaal niet slecht. Maar ik ken dan zelf ook absoluut niets van sites maken. Dus mijn mening heeft niet veel te bieden :D:D:D.

Bijdrager
    freshface

Ik vind dat hij traag laad.
    Er is niet eens veel html gebruikt !!
    Ik zie allen img src en wat shape area’s om de links te maken .
    Ik zou alles mooi versnijden en in tabellen steken.
    En de kwaliteit van de afbeeldingen is nogal laag.
    Maar kan je eens een ander menutje maken. Dan zal alles wat sneller gaan.
    Je ideen zijn goed , maar spijtig genoeg niet goed uitgewerkt.

Bijdrager
    pimpel

herhaling: dit is nog maar een prototype hee, zou nog sneller moeten worden, maar kheb nog geen hoge resolutie afbeeldingen …

Bijdrager
    freshface

De kwaliteit van de afbeeldingen is ok.
    Maar op sommige pagina’s met louter tekst op is de tekst in een afbeelding gestoken.
    Je kan toch ook html gebruiken ?
    Dat is vele sneller.

Bijdrager
    pimpel

dat is de bedoeling hee, maja, was even snel in elkaar ineengestoken, waarschijnlijk ergens volgende week, nog eens zien dan;)

Bijdrager
    macetaria

ik vind het concept wel tof. Wel zou ik idd ook nog wat aan de plaatjes sleutelen. Het is echt wel mogelijk je plaatjes mooi te presenteren aan een deftige bestandsgrootte.

Maar als het echt snel in elkaar gestoken is, kijk ik wel uit naar de ‘opgekuiste’ versie want concept, kleurgebruik en lay-out zijn prima!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.