22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    TiTaaaThijs

sitecheck www.djkeanu.com

Willen jullie voor mij de volgende site checken?

http://www.djkeanu.com

En jullie opmerkingen/ tips er over geven?

Alvast bedankt!!

Bijdrager
    ParadoX

Hij doet wat ie moet doen.

Je plaatjes werken trouwens niet:|

peace :finderoud:

Bijdrager
    klaus

Thijs, ik denk dat je eens wat aandachtiger zult moeten kijken hoe sites door professionele bedrijven er uitzien. Daarmee bedoel ik niet het kopieren van look & feel, of stijl, maar kijk hoe ze hun pagina’s presenteren, waar ze hun aandacht op leggen, de hoeveelheid details, de navigatiestructuur.

Begrijp me niet verkeerd, je zal allicht serieus wat tijd gespendeerd hebben hieraan, dus aanzie dit aub als opbouwende kritiek, en niet als afbreken.

Verder zou ik dat liedje alleszins niet embedden in de html, maar als je het persé wil, doe het dan in flash, met een preloader, want nu moest de ganse pagina wachten op het liedje, en dan pas kon ik de inhoud zien.

Bijdrager
    wjgmspeedy

Site laadt vreemd. Dat quicktimespelertje linksboven kan echt niet, daar zijn elegantere oplossingen voor. En waarom verschijnen die knoppen pas nadat je er over gaat?

Bijdrager
    Mattheus

Ziet er leuk uit. Ik mis alleen de functie om de muziek uit te zetten. Ik was even benieuwd naar een van de andere nummers die je op je site had staan, maar ik kreeg een hoog ‘ik loop rond op een kermis’-gevoel van muziekjes door elkaar heen….. hahahaha (En ik ben echt wel wat gewend!)

Bijdrager
    Djmichel

Kijk hier maar eens :

http://driveinshow.startpagina.nl/

Succes ermee!!

Gr
    Michel

Inactief
    Anoniem

En waarom is de rechtermuisknop uitgeschakeld?

Bijdrager
    patrick68

Comming moet Coming zijn.

Bijdrager
    AppleFlap

ARRGHH achtergrondmuziek :x…;) moet je weglaten hoor.. ook al is het van een DJ, géén achtergrondmuziek;)
    Verder vind ik hem er niet zo goed uit zien.. je gebruikt frames (wat nergens voor nodig is).. Hij is een beetje erg zwart.. en de header word links en rechts afgekapt, opeens, waarschijnlijk een slice-foutje o.i.d.;)

Positief (moet natuurlijk ook:D ;)):
    – Je kan meerdere talen kiezen, das zeker een pluspunt;)
    – De navigatie is wel fijn (ziet er goed uit ook, die rollovers :))

Bijdrager
    ttime_prod

Leuke site and the Broad Day Light remix is erg dope!

Puntjes van opbouwende kritiek>

– Noem schedule > agenda (klopt zowel in het nederlands als engels)
    – Zorg dat je een apart “media” pagina hebt: hier zet je hoge resolutie persfoto’s in en je biografie in een tekst bestandje zodat men het kan downloaden. Eventueel met wachtwoord er op. (dus los van je picture pagina).
    – ik zou er toch even een “home” button inzetten (dus niet het logo alleen)
    – Je muziek zou je ook op je index pagina kunnen zetten (dus niet in de rest van de website…> na een paar keer heb je dat nummer wel gehoord maar de site nog niet helemaal bekeken).
    – De homepagina vind ik niet zo geweldig: beter verdelen in apartje vakjes dan zo onder elkaar. Ik mis illustraties. Belangrijk is dat ze op je homepage direct kunnen zien wie je bent wat je doet. Dus introductie, korte versie van je agenda en nieuws items.
    – Heel, heel belangrijk: een boeker of programmeur gaat het niet leuk vinden om een formuliertje in te moeten vullen om in contact met je te komen. Ik ben boeker/programmeur en ik weiger dat. Ik wil in mijn eigen entourage kunnen zien wanneer, naar wie en waarover ik iemand een mail heb gestuurd. En nog beter: zet er toch ook een telefoonnummer bij. Als je bang bent om je email adres online te zetten ivm spam: daar zijn scriptjes voor die je in je html kan zetten.

Mijn site is ook niet perfect (ook nog veel te leren) maar misschien als tip voor een indeling: http://www.ghettoflow.com

Hoop dat je er wat aan hebt…

Sleutelbeheerder
    Night

Ik vind ‘m persoonlijk niet zo flistend en trendy, zoals je ‘beroep’ zou doen verwachten… Maar dat is een gevoel[/b].

Bijdrager
    djrednas

De site lijkt echt wel 5jaar oud, dit komt door de zwarte achtergrond die je combineert met het paarse (platgeduwde) logo. Ook frames worden zelden nog gebruikt, gebruik div’s (css).

Maar de content is wel oké, wat belangrijk is. je site kan nog zo mooi en modern zijn, zonder een deftige content is die niets waard…

Inactief
    Anoniem

Sorry..
    Maar ik sloot deze site al naar 5 seconden af, vanwege dat muziekje.
    Ik had rustige ontspannende muziek aan, en dan krijg je dit.

Gooi nooit! Maar dan ook “nooit” muziek op je website, zonder dat de bezoeker weet dat er een hard muziekje aankomt. Geef het dan tenmiste aan.

Dan kan de bezoeker zijn volume zachter zetten, of zich voorbereiden.

Bijdrager
    addyboy

Ik snap niet waarom je gebruik maakt van flash voor je menu, het kan net zo goed met css?

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

bij een dj verwacht ik een gelikte website, een beetje rommelig, druk etc.
    maar dat hebben de andere al gezegd, verander iig even het lettertype want times new roman op een website vind ik echt niks.

Bijdrager
    TiTaaaThijs

THANKX voor de reacties!

Bijdrager
    Eduw

Vind hem niet echt mooi maar dat is mijn mening
    Ik stoor me enkel aan dat menu in flash en dat frame

Bijdrager
    HSL

ik zie alleen een achtergrond en verder niets.

Bijdrager

moet je even wachten denk ik, want ik zie dat ook… na 5 sec wordt het ineens een frame (camino)

Bijdrager
    Almerrrrr

Het logo bovenin heeft wel heel erg veel ruimte zo

Bijdrager
    6939j4

Neem eens een voorbeeld aan de site van Club NOA in Leeuwarden. Da’s dan een discotheek, maar ongeveer dezelfde beroepsgroep toch?

Bijdrager

ik mag hopen dat dat noa een soort lounge bar gothic geval is… want dat ziet er meer uit als ee mmorpg dan een disco

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.