11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    freshface

[SITECHECK] School portfolio

Ik wou hem toch eens tonen, anders krijgt niemand het te zien:)
    Site: http://projects.freshface.be/Portfolio/

Er zijn bepaalde dingen die we moesten gebruiken zoals frames, tabellen, …

Bijdrager
    Hobbes

Bij de linken krijg je een klein nieuw venster met niets in is dit normaal?
    Wat ik vervelend vind is dat je niet terug kan gaan zonder de ‘Show the previous page’-knop te gebruiken: geen terugknop in de website
    Voor de rest vind ik het een prachtige site!!

Bijdrager
    sarasin

Wow gaaf! Misschien een domme opmerking: maar als je op de link klikt dan zie je HOME WERK OVER CONTACT. Ik zou dat precies in het midden van die grijsgetinte tabel plaatsne in platas van bij de rand..

als je snapt wat ik bedoel

Bijdrager
    MarcelK
    ”konijn”

Alhoewel ik al enkele jaren ervaring heb in het ontwerpen, ontwikkelen en maken van website’s en applicaties voor het web was het voor mij geen moeilijke opdracht om dit tot stand te brengen.

Deze zin staat op je site.

‘Alhoewel’ betekent ondanks. En volgens mij bedoel je dat niet.
    Kunt ‘Alhoewel’ beter vervangen door ‘Aangezien’.

Bijdrager
    bieker

Kijk daar hou ik nu van: een site met een eenvoudige opzet waar je de informatie makkelijk (en direct) kunt vinden. Geen bewegende beelden, moeilijk te onderscheiden kleuren, een overdaad aan plaatjes, enz.. Ik vind dat je je doel heel goed hebt bereikt!

Bijdrager
    sedikit
    ”bieker”

Kijk daar hou ik nu van: een site met een eenvoudige opzet waar je de informatie makkelijk (en direct) kunt vinden. Geen bewegende beelden, moeilijk te onderscheiden kleuren, een overdaad aan plaatjes, enz.. Ik vind dat je je doel heel goed hebt bereikt!

Helemaal mee eens: een verademing.

Bijdrager
    danielpunt

Prachtige site!

Alleen snap ik het ‘intro’ niet.
    Gewoon het menu, waarom niet meteen door sturen.
    En de tekst op de home pagina rechts onder is slecht te lezen zonder het te selecteren:)

Bijdrager
    WebJ

Ik vind ‘m heerlijk om te zien konijn :) (zegt dat genoeg, of wil je uitgebreider commentaar?)

Duidelijk, helder en simpel (of waren dat 3 synoniemen van elkaar :wink: )

Bijdrager
    hansenonline

ziet er mooi en fris uit.
    maar, waarom niet overal het zelfde kleur lettertype? verder een paar uitlijning ongeregelheden in het over gedeelte. verder viel mij op dat je bij mysql database de laatste a kleiner hebt gedaan dan de rest.

daan.

Bijdrager
    The Photographer

Nice Work! Keep up the Good work Konijn!!!

Bijdrager
    basvandorst

ok simpel;)
    vraag niet waarom maar werk/over/contact wordt bij mij horizontaal geframed ? is niet de bedoeling denk ?
    En op de Home-pagina, daar kan ik de tekst niet (goed) lezen omdat deze tekst over het bloemetje heen valt.
    En op de ‘over’-pagina staat MYSQL database bij applicaties, volgens mij kun je beter dat weghalen. En SQL bij programmeertalen zetten.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.