14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    pwnrOiNK

[SiteCheck] Portfolio Site

Hey dacht dat ik ook wel wat commentaar kon gebruiken voor mijn website..
    Alle kritiek is welkom. Ik ben de site momenteel aant updaten dus nog niet alles is af en alle links werken ook nog niet maar het gaat om het design…

:)

http://stud.cmd.hro.nl/0773971/

Bijdrager
    Dallaz

wow, echt ferme site 8)
    de boom is echt sjiek gedaan

de tijdlijn in je portfolio is erg origineel :lol:

ben benieuwd hoe de finale versie eruit zal zien

Bijdrager
    Lexis

Erg mooie verfrissende site.

Ik heb trouwens nog een goed idee! Laten we in web ontwikkeling een “Het grote Site-Check topic” aanmaken. Dan blijft het wat schoner door al die nieuwe sitechecks. :evil:

Bijdrager
    Erikaatje

mooi mooi!!
    origineel ook ja:)
    misschien net iets te veel zwart.. maar tis niet echt storend.

Bijdrager
    Vin

erg mooi!!! mijn complimenten!

Bijdrager
    MacBeer

Visueel erg sterke vorm. Fijn dat er nog jonge webdesign-studenten zijn die snappen dat er ook andere vormen zijn dan de uitgekauwde blogtemplates.
    Mijn opmerkingen betreffen in feite details.

Doordat je visueel een vrij sterk concept hebt zie je meteen dat de linker bovenhoek erg zwak is. Ik bedoel de tekst ‘portfolio v2, Barry Bosboom’. Dat valt een beetje uit de toon. Het ‘portfolio 2’ kun je denk ik beter helemaal weghalen. Als gebruiker van jouw website kan het me niet schelen welke versie van je site ik bekijk.
    Je linkt naar je vakantiefoto’s. Erg leuk, maar wat doen die op een portfoliosite? Hou die beter helemaal gescheiden.

Ik ben erg benieuwd naar de inhoud van je portfolio en de manier waarop je dat presenteren gaat.

Bijdrager
    pwnrOiNK

Thnx iedereen voor de complimenten !

MacBeer top comentaar, ben het met je eens over de foto’s en ga proberen hiervoor een andere mannier te bedenken om een aantal coole foto’s te showcasen.
    Wat betreft de linker bovenhoek, ik wilde hier eigenlijk een coole animatie gaan maken van lucht, vogels, etc, maar dit zal nog even op zich laten wachten.. eerst wat meer van flash gaan leren

Bijdrager
    MacBeer

Vraag je af of je privĂ© foto’s uberhaubt thuishoren op je portfoliosite. In welke vorm dan ook. Als het foto’s zijn die zijn gemaakt voor je studie en voor opdrachten dan horen ze waarschijnlijk in je portfolio thuis. Maar macro-opnames van een kipfilet op de barbeque bij een vriend is meer een snapshot. Da’s geen portfoliomateriaal.

Wees streng en selecteer alleen goed materiaal. Beter 4 hele goede stukken dan 20 stukken die matig van kwaliteit zijn.

Bijdrager
    pwnrOiNK

heb vrij mooie foto’s uit amerika, noorwegen, london etc zijn dan wel vakantie’s maar zie het ook als mooie fotografie.

Bijdrager
    hansenonline

zeker weer wat aan het veranderen, krijg alleen foutmeldingen bij de portfolio.
    lekker strak en duidelijk ontwerp, mag van mij iets meer kleur hebben en met v2 heb ik toch een web 2.0 associatie die hier totaal niet opgaat.

Bijdrager
    chilli dude

Netjes, maar je foto link werkt niet in Firefox
    in IE ziet het erniet uit

en heb zelf beetje moeite mee met het formaat… ik heb nu rechts een heel wit vlak en onder een kleine beetje wit en de rest is grijs… ik zou denk proberen die horizontale lijn van de boom/horizon door te trekken zodat die altijd 100% breed is en de website gewoon in het midden staat ofzo…

edit:
    vind ik deze tot nu toe beter
    http://stud.cmd.hro.nl/0773971/Portfolio_v1/index.php

Bijdrager
    pwnrOiNK

css voor ie moet nog gemaakt worden.. weet dat dit niet helemaal top eruitziet;)
    en het was idd ook de bedoeling om de lijn door te trekken.. en dus word dan de grijze achtergrond ook doorgetrokken. centreren doe ik niet aan :D

maar thnx !

Bijdrager
    HAK

De portfolio kan ik niet zien….

(ik gebruik windows XP met Mozilla Firefox)

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

ik ook niet hoor,

”Eerste

Ik ben de site momenteel aant updaten dus nog niet alles is af en alle links werken ook nog niet maar het gaat om het design…

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.