16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    SiemenG

[Sitecheck] Poker*fest.nl

Hallo
    Ik en men partner zijn al een tijdje aan een pokerwebsite namelijk p*oke*rfes*t.nl
    Op deze site kan je gratis pokeren van uit je browser. Iedereen krijgt op het begin van de maand gratis pokerchips en wie op het eind van de maand het meeste pokerchips heeft gehaald wint een prijs.

Ik probeer in dit topic ook alle aanpassingen te melden.

Wat vinden jullie dat nog moet veranderen? Of wat vind je juist leuk? Laat het hier weten!

Bijdrager
    KarelWillem

Ik vind hem er goed uitzien.

En voorzover ik iets van pokeren weet (lees: ik weet er niets van) sluit het mooi aan bij de doelgroep.

Ik ben benieuwd naar het definitieve nieuwe logo trouwens.

Bijdrager
    SiemenG

We hebben contact opgenomen met een buitenlandse designer hij gaat voor ons drie ontwerpen maken.
    Nummer 1 is al klaar.
    1. http://img135.imageshack.us/i/pokerfestlogo.jpg/

Bijdrager
    SiemenG

Ook hebben we net het live chat systeem toegevoegd.
    Probeer het maar eens uit.

Bijdrager
    marvand

Lees nog even je tekst door zou ik zo zeggen:-)

– de hoogste kaat wint
    – de grote blond
    – de port wordt verdeeld
    – etc

Bijdrager
    macjk

Voeg bij updates/nieuws wat ruimte toe, de onderwerpen staan strak tegen de kantlijn.

Bij statistieken zal ik de getallen ook netjes uitlijnen met de tekst die boven het getal staat. Nu springt je getal weer 10 pixels terug

Bijdrager

Zeker wel een mooie site, zelf poker ik niet maar jullie site ziet er uitnodigend uit. Via een iPad is er niet te spelen lijkt me? De site is gebaseerd op Flash.

Bijdrager
    SiemenG

@[email protected]: Dat klopt via de Ipad spelen is jammer genoeg niet mogenlijk. Maar we hebben voor flash gekozen omdat flash toch het snelste werkt. Zelf heb ik ook een Ipad dus vind ik het heel jammer. Via Teamviewer zou het moeten lukken. Maar dat is ook niet echt aangenaam.

Bijdrager
    SiemenG

@marvand We gaan de teksten nog door iemand laten nalezen die de teksten ook nog een beetje veranderd zodat het beter is voor onze SEO

@macjk We gaan er vandaag nog iets aan doen

Bedankt voor de tips allemaal!

Bijdrager
    SiemenG

Ik zie net dat onze livezilla chat systeem niet meer werkt. Ik kan wel zien dat er een bezoeker is maar hij word precies niet doorverbonden met mij. Weet iemand aan wat dat kan liggen?

Bijdrager
    macjk

Mag je eigenlijk als je minderjarig bent wel een kansspelen site hosten?

Bijdrager
    SiemenG

@macjk Onze site valt niet onder kansspelen. Het worden pas kansspelen wanneer er om geld gegokt word.

Geblokkeerd
    Anoniem

je wint wel 15 euro zag ik.

Bijdrager
    SiemenG

Het werkt zo.
    Ons systeem werkt met rondes. Op het begin van elke ronde krijgt iedereen pokerchips. Met die chips kan je gratis gaan pokeren. Hoe meer je wint , hoe hoger je komt in het klassement. Als je op het einde van de ronde eerst staat. Dan win je een prijs. Er kunnen wel een beperkt aantal punten worden bijgekocht in het klassement maar met punten kan je niet pokeren die dienen gewoon voor de eindrace.

Bijdrager
    ernst.

Bedankt Siemen! Leuk initiatief!

Geblokkeerd
    Anoniem

Gozer ga nou niet steeds reageren.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.