9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Geanonimiseerde gebruiker

Sitecheck: new design

Hoor graag jullie mening, goed en slecht, over het nieuwe design van mijn site. Be gentle…

http://www.bos89.nl

Dank,
    Martijn

Bijdrager
    ajvankesteren

I kinda like it… clean layout, easy on the eyes. The worst I can say about it is that your English sucks – really, really sucks. :?
    Sorry, niets persoonlijks maar da’s iets waar ik bij meer mensen over val. Voor de rest: leuke site, geinige info.

Bijdrager
    Richard5

Ziet er lekker uit, maar mag van mij wel wat meer kleur hebben.

Bijdrager
    vriesela

Mooie, rustige site. Prettig leesbaar en overzichtelijk. Misschien nog een rss-feed toevoegen?
    Begin het woord ‘business’, net als de rest van de tekst in het menu, met een hoofdletter.

Wat ik me in het algemeen afvraag is, waarom veel nl-sites helemaal in het engels zijn. Heeft dat een doel?

Bijdrager
    vishaakje

Even compleet offtopic

@vriesela
    : die cartoons op de dierenkliniek nodigen nu niet echt uit een dier te laten helpen daar:)

Bijdrager
    Jor1

Tis wel heeel erg ziekenhuis he?
    mag het misschien ietiepietsie vrolijker?

wel tof gemaakt!

Geblokkeerd
    Geanonimiseerde gebruiker

Nou nou nou, mijn Engels is niet perfect maar zo slecht is het nu ook weer niet. De site is in het Engels om niet alleen bereik in Nederland te hebben. Internet is tenslotte landgrensoverschrijdend.

Business gecorrigeerd, rss komt er aan. Kleur zal ik eens naar kijken, het is inderdaad wel erg grijs en dat lichtgroen ben ik ook niet helemaal blij mee.

Dank voor de input.

Bijdrager
    dimelot

Zoals de andere al hebben gezegd….het is lekker leesbaar en duidelijk. Maar ik vind het niet echt een ‘design’.
    De meeste blogs zien er zo uit. Het is natuurlijk een trend om je blog zo te maken, maar het ‘design’ is een van de vele.

Bijdrager
    kie_ken

I agree with dimelot… op alle punten :)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.