21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    Syndic

[sitecheck] momono.nl

Ben bezig met m’n nieuwe portfolio site. Heb de eerste template nu zo goed als in elkaar zitten.
    Heb nog geen mogelijkheid gehad om ‘m te testen op Windows… brand maar los!

Bijdrager
    Lifelogger

Ziet er goed uit! Kan niet anders zeggen!

Bijdrager
    arieboomsma

Nice! Vooral het grapje met de HTML kan ik waarderen!

Bijdrager
    jorn

ben het er helemaal mee eens, echt een hele strakke site

en hij rendert prima

Bijdrager
    HSL

hey tijnmans,

nog niet bekeken in windows, maar
    hier ziet hij er al super strak uit.

weer echte syndic kleurtjes:)
    ben benieuwd wat voor werk erin komt.

grtz Har

Bijdrager
    Syndic
    ”HS-L”

weer echte syndic kleurtjes:)

Uh huh… kenmerkt me altijd wel hè :mrgreen:

”HS-L”

ben benieuwd wat voor werk erin komt.

Zowiezo veel nieuw werk, heeft een tijdje stil gelegen hè

:D

Bijdrager
    WebJ

Netjes! Ik zou persoonlijk de links niet van achtergrondkleur wijzigen maar ‘solid’ of ‘dashed’ onderstrepen. Ook zou ik de tekst ‘Get Firefox!’ weglaten. Maar beide is een kwestie van smaak. Met die dingen blijft het toch nog wel een prachtige website :wink:

Goed werk!

Bijdrager
    magico

Mooi website! Erg strak design.
    De tesktballon is ook erg leuk gedaan.

Wel jammer vind ik dat ie veel gemeen heeft met Jared Digital.

Ik bekijk de site op dit moment via Firefox op windows en hier gaat alles goed. Een klein puntje wat je misschien kunt aanpassen: als je op een menuknop klikt komt er een gestippelt kader omheen te staan.

Misschien handig voor verdere browsertests: Browsershots

Succes met je site!

Bijdrager
    WebJ

Ik zie dat niet echt hoor, magico. De kleur roze in combinatie met iets lijkt hetzelfde misschien. Maar toch, het geeft een klein beetje dezelfde indruk, maar het ziet er toch echt totaal anders uit.

Bijdrager
    martijnG
    ”magico”

Wel jammer vind ik dat ie veel gemeen heeft met Jared Digital.

Ik zie dit ook niet…
    Ik vind het er strak eruit zien, 1 opmerking heb ik wel:

De “header” het stuk tot aan het eerste nieuws bericht is pak’m beet 400 pixels hoog. grafisch gezien is dit mooi maar voor mensen die 800X600 kijken een beetje teveel van het goede.

Bijdrager
    MacBeer

Moah, de enige overeenkomst met Jared is de combi roze-zwart/grijs, en daar houdt het op hoor.

Design is echt super, ik hoop dat je gauw tijd zal vinden om nieuwe content toe te voegen.
    The TijnMan is back! :wink:

Bijdrager
    Sen

DIN koppen en schuine streepjes doen mij ook altijd een beetje denken aan Shaun Inman. De hele discussie over design en kopiëren vind ik een beetje voorbijgestreefd. In de muziek sector wordt er al jaren lustig op los gesampled. Kleine onderdelen overnemen en er een eigen touch aan geven kan absoluut zolang je maar geen hele site copy paste.;)

Uiteindelijk is er ook maar één iemand die op het idee komt om met pixels te gaan werken (pixel art) of zijn design afslijt (wicked worn look). Als het een vernieuwend idee is en aanslaat wordt dat massaal gekopieerd totdat het als een bepaalde stijl aanzien wordt. Dan is het weer wachten tot iemand er iets origineels mee doet en begint het spelletje weer van voor af aan.

Het gebruik van schaduw en transparantie in je header vind ik top. Ik ben alleen wel een beetje uitgekeken op de roos, zwart-wit kleuren combo. Ik ben alvast benieuwd naar je verdere pagina’s en inhoud!

Bijdrager
    Jesper

Jo Slabface, alles kits verder? Lang niets meer van je gehoord. En jah je site is strak.

Bijdrager
    Syndic

De link met Shaun Inman zie ik zelf ook wel… ben gewoon een groot fan van DIN en vertical lijntjes :mrgreen:

De link met http://www.jaredigital.com ontgaat mij ook volkomen, verander mijn roze in bijv. blauw en je hebt twee totaal verschillende websites…
    Ben denk ook nog van plan er een stylesheet switcher erin te verwerken, en dan met verschillende kleuren ofzow.

Ik bekijk de site op dit moment via Firefox op windows en hier gaat alles goed. Een klein puntje wat je misschien kunt aanpassen: als je op een menuknop klikt komt er een gestippelt kader omheen te staan.

Da’s een eigenschap van Firefox;)

Jo Slabface, alles kits verder? Lang niets meer van je gehoord. En jah je site is strak.

Jah druk hè, maar nog steeds aan het ontwerpen hoor;)

Alvast bedankt voor de reacties tot zover, meer content volgt zo snel mogelijk.

Moderator
    unSOUND

Ik kan je wel melden dat die diagonale grijze streepjes bijzonder zeer doen aan je ogen als je migraine hebt.

Maar verder:

Bijdrager
    QriZ24

niet slecht.

ik vind alleen het zwarte wat te zwaar ten opzichte van de rest van de site, het lijkt een beetje op een donderwolk die boven je frisse site hangt.

zie maar wat je met het commentaar doet, maar je vroeg om een check;)

Bijdrager
    Marresc

Mooi! Alleen dat roze… Kan je niet iets doen met multiple stylesheets zo dat mensen hun eigen accent-kleur kunnen kiezen? :P

Bijdrager
    Syndic

Yup :D Was ’t plan ook al hè…

Bijdrager
    kaydie

Emmen??? Daar heb ik ook 18 jaar van mijn leven doorgebracht…
    Ik wist trouwens wel dat ze plannen hadden om die Rietplas te gaan uitbreiden, maar dit had ik niet verwacht! :P

Overigens, de site ziet er goed uit… Strak en overzichtelijk en toch speels, daar hou ik van.
    Ik heb alleen door de illustratie in de header de neiging om mijn monitor op z’n kant te zetten…

Bijdrager
    Syndic

Emmen??? Daar heb ik ook 18 jaar van mijn leven doorgebracht…
    Ik wist trouwens wel dat ze plannen hadden om die Rietplas te gaan uitbreiden

Ja joh! Grootse plannen met die rietplas :P

Ik heb alleen door de illustratie in de header de neiging om mijn monitor op z’n kant te zetten…

Al meer gehoord idd. Maar vind ik wel leuk… ontwerp past bij mij :wink:

Bijdrager
    Jack4ya

Fraaaaai!!

Bij mij wipt het rechter streepjes vlak wat omhoog.

En dat verloopje onder het menu… Je gebruikt overal volvlakken of “vaste” kleuren/lijnen. Alleen je verloopje is solitair… Bewust gedaan?

Dat sFIR, ziet er fraai uit, mijn interesse is gewekt…Nou nog een machine zonder flash vinden om te kijken hoe het er dan uit ziet:P

Leuk… kan ik eens mee kijken in je css/code…
    *** voel me weer een suffe newby:oops: ***

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.