19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Melv1n

[Sitecheck] MelvinCornelissen.nl

Ik weet dat het een hele kleine site is maar toch wou ik hem graag laten checken. Dit vooral omdat ik hem ook wil gaan gebruiken voor sollicitatie mogelijkheden en dan vooral met betrekking tot het verstrekken van mijn CV. Het CV dat er nu op staat is overigens een test versie en is dus nog niet de uiteindelijke versie, maar goed daar gaat het natuurlijk ook niet om.

Alvast bedankt voor het kijken!

http://www.melvincornelissen.nl

Bijdrager
    Yggdrasil

Buiten een paar taalfouten in je CV een zeer nette website! Ook de CV is leuk vormgegeven.:smile:

Geblokkeerd
    Anoniem

het twitter icoon veranderd niet van kleur als je er overheen gaat.

Bijdrager
    mattietissen

@Usain bij mij wel

Geblokkeerd
    Anoniem

oh dan ligt et aan mij.
    Damn ik snap hoe je zo’n header maakt…

Bijdrager
    Melv1n

@Niiiiii(?)ckk mijn CV is inderdaad nog niet gescreend op taalfouten, ik weet dat ik in ieder geval 1 keer dat zeg in plaats van die over mijzelf haha. Bedankt voor de rest.

De rest ook bedankt, @Usain het kan zijn dat het soms tijdens het wisselen van de achtergrond een beetje ‘laggt’.

Bijdrager
    readefries

Los van je mooie site en mooi opgemaakte CV, valt het me op dat je de volgorde van je werk ervaring en studies normaliter omgekeerd chronologisch plaatst. Net als bij LinkedIn geeft het de ontvanger meteen inzicht in je laatste werkervaring, wat een veel gevallen het meest relevant is.

Geblokkeerd
    Anoniem

Hoe heb je het eigenlijk gemaakt?
    voorbeeldje gedownload en die bewerkt? zo ja waar staat dat voorbeeldje?

Bijdrager
    Oppie

True friends stab you in the front

Wat moet ik -en dus een potentieel in jou geïnteresseerde werkgever- met zo’n uitspraak?

Bijdrager
    Melv1n

@glitch zoals ik al zei CV is een testversie slechts gemaakt voor de opmaak.

@Usain is een betaalde template die redelijk is aangepast.

@Oppie de site is niet alleen voor werkgevers, de quotes die op de site staan hebben een direct verband met gebeurtenissen op privé gebied. Daar kan dus van alles komen te staan, van afgeronde projecten tot een quote zoals nu.

Bijdrager
    Yggdrasil

@ Melv1n: ik heb er inderdaad maar twee gevonden, die dat die die moest zijn en ik krijgt geen -dt.
    Netjes anders.:)

Bijdrager
    rdesign

Ik vind wel dat de icoontjes in het menu iets te dicht tegen de tekst aan staan. Mag wel iets meer ruimte tussen. Verder tsja… Less is more, ziet er goed uit!

Bijdrager
    Oppie
    Melv1n op 30 april 2011

Dit vooral omdat ik hem ook wil gaan gebruiken voor sollicitatie mogelijkheden en dan vooral met betrekking tot het verstrekken van mijn CV.

Als dat voornamelijk je doel is, zoals je zelf zegt, zou ik dat soort privé zaken eruit houden.

Bijdrager
    Melv1n

Een hoop aanpassingen doorgevoerd. Ben afgestapt van het wp theme en heb een stuk zelf geschreven.

Bijdrager
    KarelWillem

Goed beschouwd is het nu een achtergrondfoto met twee linkjes naar de welbekende sociale media.

Dat kun je nauwelijks nog een site noemen.

Mooie foto, leuk logo. Meer kun je er niet van zeggen.

Bijdrager
    Melv1n

Klopt helemaal, ik zit nog een foto album pagina te schrijven maar gezien dit niet mijn vakgebied is gaat alles niet zo snel als ik graag zou willen. Is dus nog in ontwikkeling, maar je hebt gelijk op dit moment kun je er niet veel van zeggen.

Bijdrager
    Melv1n

toch maar weer HELEMAAL anders…

Bijdrager
    Sam Rijver

best cool:)

Bijdrager
    rdesign

Ziet er tof uit! Leuke stijl, houden zo! :thumbsup:

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.