22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    sally

SiteCheck koolendeanderen

http://www.koolendeanderen.nl/

Vooral ook technisch helemaal over hoop gehaald.
    Ben benieuwd of het werkt.

Bijdrager
    iPod Jimmy

Wèrken doet het wel…

Bijdrager
    J-R0eN

Site ziet er netjes uit, werkt goed en laad snel.

Bijdrager
    Mezzanine

leuke site… AUDIO visueel. Ik zou dan nog wat met audio doen dan :wink: ( hint ).
    “persoonlijke modus”/ ik zou een ander font nemen / “persoonlijke modus” 8)

Bijdrager
    Jesper

Het is wat anders dan de gemiddelde site. Is allemaal beetje rond maar net niet amateuristisch. De site vormt ook een geheel. Leuke interactie met dat mannetje. Leuke site:)

Bijdrager
    sally

@Mezzanine
    Ik hoop dan maar dat er wel geluid bij de filmpjes zit.. ?
    Geluid in navigatie vind ik irritant…Vandaar dat ik het mannetje geen stem heb gegeven.

Bijdrager
    Mezzanine

…het is ook géén afbouwende kritiek… de filmpjes zijn “dik”…Ik redeneer uit een zapcultuur…als het niet binnen 3 sec. boeit is het niks…en de site laadt snelt…maar ik mis de “hook”…visueel klopt het wel…daar niet van, er mist iets…en ik kan nog niet de vinger daar op leggen 8)

P.S. vanuit is één woord :wink:

Bijdrager
    macmickey2

Ik vind um top! Wist niet eens dat zo’n bedrijf zo dichtbij zat!! Wel goed om te weten…:D

Bijdrager
    sally

Over fonts ben ik trouwens aan het nadenken (deels een erfenis uit het verleden van deze website)

Bijdrager
    Mezzanine

zoals ik al zei ” de filmpjes zijn “dik””… maar de kleur zwart is dat ook een erfenis?… het zijn “frisse” filmpjes, ik zou de interface/vormgeving dáár ook op afstemmen. :wink:

Bijdrager
    sally

Zwart is ideaal voor video, vind ik.
    Dat laat ik graag zo..

Bijdrager
    Nic

Leuke site! Normaal vind ik dit soort sites niks, maar deze heeft wel wat, netjes!

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);
    ”sally”

@Mezzanine
    Geluid in navigatie vind ik irritant…Vandaar dat ik het mannetje geen stem heb gegeven.

ik hoor niks…

Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”Rimsic”
    ”sally”

@Mezzanine

ik hoor niks…

Dat is toch goed?:D

Bijdrager
    Sambo

Dit is niet de eerste keer dat deze site gecheckt mag worden, hij komt me bekend voor…

Bijdrager
    sally

Vreemd..
    Ik krijg steeds bericht dat hier gepost zou zijn………… En dan toch weer niet.
    Ik zou haast zeggen; zeg het nou maar..

Ik kan het hebben.

Bijdrager
    kie_ken

k vind het jammer dat de veranderingen (van één menukeuze naar een ander) niet vloeiend gebeuren…
    Waarom volledig in Flash als het enkel voor randanimatie en video echt nuttig gebruikt wordt?

Bijdrager
    computer space

Van mij mag het mannetje wel de lijntjes onder zijn wangen kwijt. Nu lijkt ie een beetje op Spong na een zware zitting :wink:

Bijdrager
    sally

@ Sambo
    Sindsdien heb ik er met grote regelmaat aangeprust. Van oorsprong was dit een frameset met html-swf.. pagina’s. Deed vooral vervelend in recente Safari’s. Helemaal Flash was voor mij de haalbare oplossing (met behoud van veel) Dat was de aanleiding voor Site Check.
    @ kie_ken
    Zelf vind ik, niet terug kunnen bladeren het belangrijkste nadeel.
    De Site draait om: in beeld/ film Daar krijgt de bezoeker een beeld van wat kool en de anderen doet (gedaan heeft). Door de keuze voor FlashVideo (flv) daar (zonder alternatief) kan de rest van de site ook wel helemaal Flash zijn, en dan ook maar de mogelijkheden uitbuiten.
    Flash geeft nu eenmaal minder problemen dan QuickTime (jammergenoeg) in de windows wereld.
    @ Martiniman
    :D
    Het is niet flatteus, maar hij bestaat echt en hij lijkt sprekend.
    @…..
    Geluid zit er alleen bij de video. Met een uitzondering. Er loeit ergens een koe.
    Dat u niet denkt dat dat van buiten komt.

Bijdrager
    iJoost

Maar wat is er gebeurt met de Smet dan? Bij de anderen terecht gekomen?;-)

Bijdrager
    sally

Nee, die doet het ook goed. Maar ze zijn al heel lang uit elkaar.
    En dit is een Citecheck
    :wink:

Bijdrager
    iJoost

Was voor mij ook een beetje een blast from the past om ” the kool and the gang” hier tegen te komen. Sorry.

Ik ga niets over je site zeggen trouwens. Valt buiten mijn interesse, Flash.

(Maar ik kan wel bevestigen dat het “mannetje” goed herkenbaar is, ook na lange tijd.;-)

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.