19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Jonnotie

[Sitecheck] Jonnotie Software & Webdesign

Zo ik heb wat gevogeld en een website in elkaar gezet. T is een test. Hijwerjt wel maar is nog niet compleet.

Ik hoor graag reacties

Linkje

Bijdrager
    Sachin

Goed design. Enkel veel bredere pagina maken! Nu is het alsof mensen surfen met een resolutie van 640×480 …

Bijdrager
    HSL

klein is fijn!

Bijdrager
    Sachin
    ”HS-L”

klein is fijn!

Maar dat is te fijn naar mijn mening. Effen een quick-poll: wie zegt te klein? wie zegt goed?:)

Bijdrager
    WebJ

Opzich wel goed, alleen een beetje saai en een beetje onduidelijk mijn inziens. Misschien nog een kleurtje meer dan blauw erin doen?

Bijdrager
    G4

De site doet qua kleur wat zwaar aan en zou iets luchtiger mogen.

Xfont is goed. Nu nog een icoontje en de mogelijkheid niet actieve fonts te kunnen bekijken.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik vind het formaat ook geen probleem.

Heb gelijk je programma xfonts even gedownd. Leuk ding!
    Eén opmerking. Alleen als je met de muis een font aanklikt krijg je een preview. Bij 800 of meer fonts is dat een beetje vermoeiend. Met de pijltjes toets er doorheen fietsen lukt dus niet, want dan zie je niets.

Bijdrager
    Arno

Voor iemand die zich voordoet als webdesigner had ik wel wat spectaculairders verwacht eerlijk gezegd. Maar hij werkt i.i.g. goed. Doet hij het ook onder Windows? Het fontje dat je gebruikt lijkt me namelijk geen standaard Windows-font. Wellicht dat je daarom je tekstgedeelten als Flash gemaakt heb? Vind ik persoonlijk niet echt een hele charmante oplossing, maar dat is mijn mening.

Waarom is eigenlijk alles in het Engels? Verwacht je hoofdzakelijk internationale klanten? In dat geval zou ik mijn Engelse teksten even goed na laten lezen, want daar schommelt af en toe nog eens wat in.

Bijdrager
    diotav

Netjes… alleen zou ik de iets in de header plaatsen!? Alleen tekst is een beetje kaal.
    Verder ziet hij er goed uit!

Diotav

Bijdrager
    Jonnotie

Hij doet het idd 100% op windows. Het font heet “Eurostiles” (ohnee geheim verklapt!! ). Als je goed oplet zie jet dat het flash is. Als ik dat niet deet zag het er gaar uit in windows.

Ik moet ook nog een slogan verzinnen alleen ik kan nergens op komen.

Bijdrager
    Jonnotie
    ”KarelWillem”

Ik vind het formaat ook geen probleem.

Heb gelijk je programma xfonts even gedownd. Leuk ding!
    Eén opmerking. Alleen als je met de muis een font aanklikt krijg je een preview. Bij 800 of meer fonts is dat een beetje vermoeiend. Met de pijltjes toets er doorheen fietsen lukt dus niet, want dan zie je niets.

daarom zit er ook een zoekfunctie boven;)

Bijdrager
    Sunneh
    ”HS-L”

klein is fijn!

Maar met mate!!!

Je kan misschien beter gewoon 780 x 550 aanhouden, dat is voor een standaard gebruiker fijner, en kun je teksten makkelijker plaatsen.

Voor de rest ziet het er goed uit!
    (*Ben alleen benieuwd hoe het eruit ziet op mijn 20 inch beeldschermpje : /)

Bijdrager
    osxy

Ik vind hem vrij duister.. en wat header data bijvoegen kan idd geen kwaad.. en ook de doc type toevoegen wil soms rare bugjes tegenhouden.

Bijdrager
    Dianne

Het 3D effect met een Photoshop ‘Bevel & Emboss’ layer style vind ik een beetje ouderwets en ‘cheap’ overkomen.

Gebruik vrolijkere, warmere kleuren, het is een beetje koud en somber daar.

En de gangbare resolutie is 800×600, dus het mag wel ietsje groter:)

Bijdrager
    Jonnotie
    ”Dianne”

Het 3D effect met een Photoshop ‘Bevel & Emboss’ layer style vind ik een beetje ouderwets en ‘cheap’ overkomen.

erm heb ik ik niet gemaakt via belvel & emboss hoor. Als ik dat zou doen is t idd cheap.
    Enne de hight is precies goed voor een 800×600 resolutie:D

Bijdrager
    Sachin
    ”Jonnotie”
    ”Dianne”

erm heb ik ik niet gemaakt via belvel & emboss hoor. Als ik dat zou doen is t idd cheap.

Als je op een Mac of PC surft met breedbeeld scherm is dat wel héél klein hoor … Nuja het blijft jouw keuze natuurlijk;)

Bijdrager
    Dianne

De hoogte is wel ok, maar het gaat om de breedte. Je hebt daar nog zoveel ruimte die je kan benutten:)

Bijdrager
    chm

Ziet er goed uit, maar met Flash zou ik toch oppassen voor een comerciele site.
    Ik dank toch dat je gevonden wil worden op het web, je weet toch dat flash onzichtbaar is voor searchengins. Dus flash gebruiken kan maar met mate:lol: en zeker niet voor de volledige site. 8)

Bijdrager
    Larz
    ”Jonnotie”
    ”Dianne”

Het is toch degelijk wel een bevel and emboss:?

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.