16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Jonnotie

[Sitecheck] Jonnoriekwel.nl

Beste maccers, ik heb een nieuwe site:
    http://jonnoriekwel.nl/

Na elke dag een ander design gemaakt te hebben ben ik op deze gekomen. Ik vind het goed gelukt, ben er blij mee.

Nu wil ik natuurlijk wel graag horen wat jullie er van vinden en natuurlijk hoe ik iets beter moet doen of anders.

Ik hoor het graag van jullie!

Bijdrager
    zero200

hij is mooi! goed gedaan.
    je moet er ook nog ff bijzeggen dat je een jaar lang elke dag een nieuwe design heb gemaakt;)

Bijdrager
    Erikaatje

Ziet er erg profi uit!
    hij is strak en overzichtelijk zonder al te veel poespas.
    Vooral ‘contact’ vind ik erg cool en dat de site ook nog eens aan de webstandards voldoet is helemaal prima natuurlijk.

Zo even snel kan ik geen puntje van kritiek vinden.. saai he :wink:

Bijdrager
    freshface

De transitie naar contact is super gedaan.
    Daarom vindt ik het spijtig dat de andere content ook niet zo wordt opgeroepen.
    Het klikken op de afbeeldingen van het werk zou ook beter zijn.
    Als ik op send drukt dan zou ik ook graag feedback hebben ‘Bericht is goed …’

Mijn safari validator toont nog fouten op je pagina.
    Lege <p>-tags unextpected </label> ….

[size=9:7d11588b38]edit: typo[/size:7d11588b38]

Bijdrager
    freshface

Nog vergeten melden, validatie op je mail form en een actieve mailto link.
    Je kan deze spam-free maken kijk eens op http://www.freshface.be hoe ik het daar gedaan heb.

En waar dit staat:

Favorite apps
    CSSEdit
    QuickScale
    Transmit
    TextMate
    Shiira

Favorite websites
    SaraJoy Pond
    Phill Ryu
    The Unofficial Apple Weblog
    Logopond
    Webcreme

Friends
    Björn Nelissen
    Robkast
    Klavr
    Atacama Design
    Mammoet Software

Kan je daar niet de hoofding een ander kleurtje geven?

Bijdrager
    Erikaatje

dat kleurtje is een idee..
    het ligt eraan in welke maten jonno het naar voren wil laten komen.
    Ik heb het idee dat hij het niet zo belangrijk vind en dan is het prima zo..

Bijdrager
    addyboy

Ik vind een leuk groen kleurtje op zich ook wel op zijn plaats bij “Favorite Apps” etc. En misschien kan je dan nog een mouse-over doen met dezelfde kleur bij de links eronder? Hoewel dat eigenlijk niet hoeft aangezien je het bij de andere links ook op dezelfde manier doet

Ik heb de site verder goed bekeken, maar kan echt niks meer vinden. Het ziet er net uit:)

Bijdrager
    kaydie

Mooi werk Jonnotie, ziet er goed uit…
    Misschien kan je met het contact tabje, omdat ie op elke pagina verborgen aanwezig is en toch een andere functie heeft dan de rest van de tabjes, deze anders presenteren, bijvoorbeeld als lange smalle ‘opklapbalk’ subtiel gepositioneerd tussen de tabjes en de content?

Bijdrager
    steene

mag ik es vragen hoe je dat hebt gefixt die overgang bij contact.. Dat dat formulier zo inschuift…
    knap gedaan! de site zelf oogt ook mooi. Knap werk!

Bijdrager
    Jonnotie

Bedankt voor al jullie positieve reacties, doet me goed.

@konijn
    , ik zal een bericht geven als het is verstuurd. Het liefst zou ik het in ajax doen zodat je even een draaiend bolletje ziet en dan het bericht. Ik heb er al naar zitten kijken en zal dit snel inbouwen.
    En onderaand bij favorite apps enz. wil ik het niet zo heel erg laten opvallen want het is niet echt belangrijk. Daarom doe ik daar geen groen. Klikken op een afbeelding ga ik er ook inzetten.

@steene

Ik heb gewoon een border van 2px hoog gemaakt en daar onder een witte div die uitschuift. Met script van http://script.aculo.us/

@kaydie

Dat is een goed idee en heb ik ook eerder geprobeerd maar ik hou van de verassing. Dat je dat dus niet verwacht vind ik leuk.

Graag meer reacties nog:D

Bijdrager
    AppleFlap

Had ik al verteld maar ik vind hem echt super.. zeker ook die contact-animatie.

Bijdrager
    klaasb

ik dacht al, hey ho wat verspringt er zo?

je vergeet width, height en alt bij je plaatjes.

Bijdrager
    steene

waarom vergeet hij dat? zijn plaatjes zijn zoals hij ze wil van afmetingen.
    en je alt is niet bepaald belangrijk :?

Bijdrager
    vriesela

Mooie site!

”steene”

mag ik es vragen hoe je dat hebt gefixt die overgang bij contact.. Dat dat formulier zo inschuift…

Dat is waarschijnlijk gedaan met Accordian

Voor RapidWeaver is dit als plugin ook beschikbaar.
    Ik heb het zelf ook op mijn website: klik maar op één van de tekstregels onder de tekeningetjes.

Bijdrager
    klaasb
    ”steene”

waarom vergeet hij dat? zijn plaatjes zijn zoals hij ze wil van afmetingen.
    en je alt is niet bepaald belangrijk :?

Als de verbinding wat langzamer is dan springt de pagina over de scherm bij het laden.

De alt-tag is belangrijk voor mensen die bijv. met een brailleregel de pagina proberen te ontcijferen, en zorgt er bovendien voor dat je door google nog beter geindexeerd wordt.

Bijdrager
    chilli dude
    ”vriesela”

Mooie site!

”steene”

Dat is waarschijnlijk gedaan met Accordian

Voor RapidWeaver is dit als plugin ook beschikbaar.
    Ik heb het zelf ook op mijn website: klik maar op één van de tekstregels onder de tekeningetjes.

of met Scriptaculous

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.