6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    eRic@MacOSX

Sitecheck i-crest.nl

Eindelijk een site voor mezelf. Ik ben benieuwd of hij goed werkt! Ik ben lichtelijk geinspireerd……..of is het een ziekte?

http://www.i-crest.nl

:D :apple: :D

Bijdrager
    Ronnie Oktober

Ziet er best aardig uit, lekker simpel.
    Ik vindt alleen de foto’s van de iMac niet een bijdrage hebben aan het geheel. Ik weet niet wat je wilt bereiken met deze site, indien je je wilt presenteren als een bedrijf dan zou ik wat gerichter beeld materiaal vertonen. De impressie die ik nu krijg is dat iemand die heel erg van mac houdt ook sites kan maken, mocht je deze site willen gebruiken om ook jou als dienst aan te bieden dan zou ik meer de nadruk leggen op wat je maakt ipv waarmee je het maakt. De foto’s zijn daarentegen wel erg mooi :D.

Verder nog wat puntjes:
    – Ik vindt de vormgeving nog erg kaal, en het logo past niet echt bij de rest van de site.
    – De preloaders blijven actief ook nadat de content geladen is, dit kan verholpen worden.
    – De disclaimer text is erg kein (te klein)

Bijdrager
    Paetor

consequent de voltooid verleden tijd van het werkwoord verzorgen als ‘verzorgt’ spellen?? EXCUSE YOU?;)

Bijdrager
    PICAPICA

Ronnie Oktober slaat de nagel op de kop…

+
    Soms heb je wel erg veel keuze om te klikken, kan zowel een voor- als een nadeel zijn! Misschien moet je de gasten gerichter leiden. Maar daarvoor moet je wel weten wat je met deze site wil gaan doen.
    Voor een webdesigner mag het, voor mij, nog net een tikkeltje meer zijn. Want dit is wat je doet, websites bouwen = visitekaartje!

Succes er nog mee…

Bijdrager
    martijnG

Een Flashsite ziet er natuurlijk leuk uit, maar hoe ga je de portfolio up-daten als dat nodig is. Daanaast heeft deze site zo’n vaste layout, zodat andere aanpassingen extra knoppen extra teksten e.d. er moeilijk in te implementeren zijn.

Ook zijn de plaatjes in de portfolio niet klikbaar, terwijl ik intuitief toch verwacht had dt dan de site op popte

Bijdrager
    eRic@MacOSX

Bedankt voor de reacties!

Erg prettig om even wat feedback te ontvangen.

Ik ben inderdaad iemdand die héél erg van Apple is gaan houden en die ook zo nu en dan eens voor een apple en ei een site maakt. Ik wil niet proffesioneel naar buiten treden temeer ik overdag een andere baan heb.

Het voor mezelf updaten vind ik geen probleem daar ik Flash erg flexibel vind.
    Ja die plaatjes bij portfolio ga ik aanpassen zodat ze ook de button functie krijgen.
    De disclaimer tekst is expres klein. Het is meer een grapje!
    De preloaders zijn bedoeld als extratje. Ik vind de apple roundloader ergggg leuk. Ze hebben nu niet de functie van het preloaden maar ze zijn nu een korte movie, waardoor de geste gewekt wordt dat er iets geladen wordt.
    Tja, en verzorgt met een t……

Bedankt!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.