16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    The Photographer

[sitecheck] Graag commentaar op deze site..

Voor de stichting Hilversum Alive 2004 heb ik deze opzet gemaakt. Het is een heel erg Low-budget project hou daar rekening mee met commentaar geven.

De vraag is,
    – is de site duidelijk
    – snel
    – en werkt die met je browser?

ik hoor het wel

zwaai zwaai

-The Photographer-

PS hou er rekening mee dat hij nu gehost wordt op een gratis lycos account, dit verandert als hij daadwerkelijk online komt!!!! dus dan is die reclame ook weg! :smile:[/url]

Bijdrager
    tennapel

Welke opzet? Geen enkele link doet het, rond de letters van het menu staat een halo van de anti-aliasing tegen een andere achtergrond kleur.

Het mag low-budget zijn, maar drie seconden werk in Photoshop zou al een beter beeld opleveren.

Maak eerst maar eens een site en vraag dan om commentaar.

Bijdrager
    bassabas

Links werken bij mij wel alleen je graphic meten echt beter wil je er wat moois van maken!

Bijdrager
    hydro

De links doen het bij mij ook.
    MAAR het mag dan wel een low-budget project zijn, toch mag de site er mooi uitzien hé, iets wat op dit moment nog niet het geval is.
    Het logo ziet er dat wel goed uit, maar dan komen de randjes weer die er gewoon niet uitzien en dat verpest dan weer het totaalbeeld, en ik persoonlijk vind de navigatie ook niet echt klasse, misschien kun je beter iets van 1 geheeel maken met het logo ofzo, dat zou misschien beter uitzien.

nouwja, kijk maar wat je er mee doet, maar het mag duidelijk zijn dat er nog heeeeeeeeeeeeeel veel werkt te doen is.

MVG,
    Hydro

Bijdrager
    henkverhaar

Volgens mij was de vraag niet of de site mooi was, maar duidelijk, snel, en werkend…

Snel: genoeg (behalve de fotoos, die moeten kenneljik nog geoptimaliseerd…)
    Werkend: volgens mij wel
    Duidelijk: ik vind het menu links niet geheel en al voor zichzelf spreken…

EN inderdaad, de halo’s zijn soms storend;-)

Bijdrager
    The Photographer

De grapichs zijn inderdaad nog niet geoptimaliseerd, dus ook de tekst niet. Dat zag ik vannacht ook maar had daar even geen zin meer in. Ik ga vanavond de plaatjes in orde brengen.

Waar het nu vooral om ging was, doet de site het, hoe snel laden de plaatjes en hoe is de opzet (Dus niet of die “mooi” is, maar of die duidelijk is etc.)

Bijdrager
    MacX

Het is natuurlijk altijd een kwestie van smaak maar dat heb je vast wel begrepen. Als je het dan toch vraagt kan ik niet laten te zeggen dat ik van de layout en het kleurgebruik niet echt opgewonden raak. Ik hou best van sober maar het mag best een beetje sjiek zijn, en dat vind in hier niet het geval.

Verder wil ik ook even op de afwerking van de graphics terug komen, ook een proef of een voorbeeld hoeft er niet uit te zien alsof je het uit de krant gescheurd hebt.

O ja, hij is wel duidelijk….

Bijdrager
    The Photographer

Ok ik heb de graphics aangepast.
    Over smaak valt te twisten, ben ik helemaal met iedereen eens. Maar de opdrachtgever vind dit mooi, en ik ben tevreden.

Ik zelf zie liever ook een nog spannender site ontstaan, alleen heb ik daar geen tijd voor…

Bijdrager
    bruno
    ”The

Waar het nu vooral om ging was, doet de site het, hoe snel laden de plaatjes en hoe is de opzet (Dus niet of die “mooi” is, maar of die duidelijk is etc.)

Ik zelf zie liever ook een nog spannender site ontstaan, alleen heb ik daar geen tijd voor…

De vormgeving kan ook de duidelijkheid bevorderen, denk hierbij aan een aandachtspunt of lijn…..
    En verder moet er voor tijd “creativie” staan..;)

Bijdrager
    bieg

about je site:

de programma staat niet alles gecentreerd.

kop en footer wel maar niet het middenstuk…

niet overal sluit het vierkant zich.

laat ok. fotos ook ok, misschien menu iets anders… dagen iets meer naar links toe en cursief?

GOED luck

Bijdrager
    HRH

Zo gauw als er een bijna paginavullende advertentie in beeld floept die erg irritant een paar seconden blijft hangen sluit/haak ik af. Ik haat Lycos. Ik heb dan ook geen andere opmerking dan dat je andere een (gratis) webserver moet zoeken.

Bijdrager
    MacX

Heb ik iets gemist, of zo?

Bijdrager
    bieg

een waar woord die popup is ERNSTIG iritant

Bijdrager
    The Photographer

Dit account is puur en alleen voor mijn eigen rommel, en tijdelijke hosting om dingen uit te proberen. vandaar die irr. banner.

Als de site online komt heeft het een eigen .nl account.

@ bruno — creativiteit is er zeker wel aanwezig, anders ben je ook geen vormgever / fotograaf toch:P , maar laten we elkaar niet gaan afzeiken… zeik dan de site af!
    P.s als ik er echt creativie.. voor had gezet was het ook nog eens verkeerd geschreven geweest….:wink:

Bijdrager
    MacX

Geweldig, jullie surfen dus met Safari of IE. Ik had hem met Mozilla niet gezien. Ik heb het nog even gecontroleerd maar ik zie geen popup, wel als ik hem met safari of IE open. 8)

Het zou trouwens wel goed geschreven maar verkeerd gespeld zijn.

Bijdrager
    WebJ
    ”bruno”
    ”The

De vormgeving kan ook de duidelijkheid bevorderen, denk hierbij aan een aandachtspunt of lijn…..
    En verder moet er voor tijd “creativie” staan..;)

Het is leuk dat je een website maakt maar ik mis ook iets creatiefs. Het lijkt allemaal zo saai, eentonig. Ik kan het heel moelijk beschrijven…

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.